Reacties voor: Orange Webmail-gebruikers kunnen mobiel abonnement opzeggen

Orange-abonnees die Orange Webmail gebruikten kunnen hun mobiele abonnement per direct op zeggen. Je moet voor 3 september 2008 in actie komen.
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl -

Reacties: 30 reacties

  1. Ik had/heb een orange webmail adres.
    Het was dan wel mijn telefoonnummer@orange.nl die ik toegwezen kreeg bij de aanschaf van mij abonnement maar goed.

    Geldt dat ook, ja toch?

  2. Hehe, het wachten is op een verandering in de dienst bij T-mobile… 😉

  3. Dit nieuws komt werkelijk als een geschenk uit de hemel, want sinds ze samen met T-mobile zijn gegaan is het bereik een ramp geworden. Internetten via de GPRS verbinding met de iPhone werkt ook al een paar weken om onverklaarbare redenen zeer slecht.

  4. Fijn maar wat heeft dit nu te maken met IPHONE¿¿¿¿¿¿¿

  5. Heb wel een webmail adres van orange. Maar einde van de maand krijg ik al een aanbieding voor verlenning met iPhone. Dus opzeggen is nutteloos voor mij. Had dit liever wat eerder gezien

  6. Whaha, dus mensen zeggen hun Orange-abonnement op… omdat ze toch een iPhone willen.

    Handig: T-Mobile vangt hun (stief)-klanten op. 😛

  7. @///AMG:
    Alles! als je nog GEEN iPhone hebt :P.

  8. Jammer…ik heb nog een Vodafone abo die nog 3 maanden doorloopt. Zou die ook wel per direct willen opzeggen, maar helaas. Kan mijn nummer dus ook pas over 3 maanden meenemen naar m’n iPhone icm T-mobile.
    Of weet iemand anders een (alternatieve) oplossing voor mensen zoals ik? 🙂

  9. @orange.nl is weg omdat orangeinternet nu Online.nl is geworden..mijn e-mailadres is nu ipv voorbeeld@orange.nl naar voorbeeld@online.nl gegaan..

  10. @ Koen

    Afkopen, de enige manier om je nummer eerder bij een ander netwerk te krijgen.

  11. vreemd; ben orangeklant (al heel lang; mijn sim is nog steeds van dutchtone!), momenteel in frankrijk en mijn webmail en email functioneren nog gewoon. Wel een sms ontvangen over de veranderingen. Overigens: wat is het nut om op te zeggen als orange al t-mobile is en ik mijn abbo als orange klant gewoon kan verlengen en een 3g krijg??. Groet uit ‘la douce france’

  12. @Indro:
    ik ben de tipgever hiervan, en ook ik ben er al vanaf het prille Dutchtone-begin bij.
    Speciaal voor de iPhone ga ik nu overstappen.
    Het nut hiervan is heel simpel: eigenlijk loopt m’n contract nog tot half 2009, maar nu kan ik hierdoor dus al meteen overstappen. Jij kunt misschien al wel verlengen, maar ik kan dat anders dus pas in maart…

  13. hoe ziet zon email er dan uit?

    06…..@orange.nl

    of 316…..

    of …?

  14. Als je gaat opzeggen kun je dan toch nummer behoud krijgen?

  15. @ Laurens
    Ik had Vodafone al gebeld of dit mogelijk was, maar nee, dit doen ze niet. Het is gewoon een opzegtermijn dus niet het afkopen van het abonnement wat overigens al sinds zomer 2007 af was gelopen (2 jaar abo). Helaas is de consument de dupe van de regelgeving van de telecomproviders :(.

  16. ben benieuwd of het lukt om het abbo met nummerbehoud op te zeggen.
    mijn orange abbo loopt nog t/m maart dus ik heb er nu een t-mobile iPhone abbo bij.

    het oude nummer doorgeschakeld naar het nieuwe iPhone nummer…voordeeltje van het onbeperkt meenemen van je beltegoed 😉

    krijg trouwens verschillende verhalen over de kosten hiervan maarja…we’ll see.

  17. Ik had in het forum al een thread hierover gestart, daarin zal ik iedereen op de hoogte houden over de vorderingen, ook met betrekking tot het nummerbehoud (want dat wil ik ook).
    De thread is hier: https://www.iculture.nl/forum/f18/iphone-internet/f19/overige-telecomproviders-nederland/18326-orange-abo-voortijdig-stopzetten-mogelijk.html

    Even ietwat offtopic: iemand enig idee of ik ergens online kan vinden welke winkels nog iPhone’s op voorraad hebben? Of zijn ze echt overal op? Ik wil nu dan ook wel snel m’n telefoon in handen hebben natuurlijk, en niet eerst nog weken wachten…

  18. ik heb hem online besteld, duurde 1 week. mijn vriendin heeft hem bij de lokale reseller besteld, ook 1 week 😉 (Maastricht)

  19. Jongens ik heb even gebeld over nummerbehoud.

    Volgens de klantenservice moet je nummer behoud aan vragen.

  20. Oké even duidelijkheid:

    Je zecht op bij orange waarin je aangeeft voor nummerbehoud.
    orange geeft een datum waneer het contract is afgelopen.
    en bij je nieuwe abbo geef je de datum aan waneer je nummer mag worden overgergezet

    Heeft me 20 euro gekost maar alstu! scheeld jullie weer!

  21. Ik heb in Nov 07 een Orange abbo + SPV M700 (0 euro) (HTC P3600) afgesloten op de destijds Orange Webwinkel. Mijn Orange World Internet Extra staat al een tijdje actief, dus ben ik ook een geregistreerd webmail gebruiker. Nu ben ik alleen zeer benieuwd of ik mijn telefoon bij het (kosteloos) opzeggen ook verplicht moet inleveren?

  22. Maar hoe kan je weten dat je een webmail optie hebt?
    Toen ik het abonnement afsloot, heb ik wel een mailadres gekregen voor mijn mobiel, maar telt dit dan ook als ik het op wil zeggen? Zou mooi zijn!!

    alvast bedankt!

  23. Ik heb ook mijn orange Abo opgezegd en kreeg onlangs een brief dat het abo nog tot 10 mei doorloopt….
    Echter na de klantenservice te hebben gebeld heb ik alsnog per direct de iPhone kunnen bestellen en wordt ik 22 september overgezet van orange naar t-mobile. Dus het doorlopen van het abo deed er niet toe (speciale service voor orange klanten die opzeggen?).
    Tot die tijd zou ik eventueel mijn orange sim kunnen laten activeren om te gebruiken in de iPhone. maar dit lijkt me alleen nuttig als ik de iPhone al begin volgende week binnen zou hebben…
    Wat ik wel apart vond is dat de service medewerker me vertelde dat ik bij het i-150 abo voor de iPhone (16 gb) maar € 49,95 hoefde te betalen. De prijs is toch €159,95 ??? Maar goed, mij hoor je niet klagen.

    Ik ben in elk geval blij dat het snel geregeld lijkt te zijn!

  24. Voor Bassie:

    Ik snap het even niet,
    Had je ook de webmail optie?
    Is je verzoek na je opzegbrief niet gehonoreerd, maar nadat je gebeld had wel?

  25. Hoi Will,
    Het verzoek was wel gehonoreerd (ik had een geactiveerde webmail account) alleen liep mijn abo volgens de bevestigingsbrief alsnog tot 10 mei door. Maar toen ik belde bleek ik wel per direct overgezet te kunnen worden naar een T-Mobile abo.

  26. Oke. Want ze hebben mijn verzoek niet gehonoreerd.. Is er nog een kans denk je?
    (afgewezen omdat ik geen geregistreerd gebruiker was voor Webmail..)

  27. Je kan altijd proberen de klantenservice van Orange/T-Mobile Arnhem te bellen (0628500777), die hebben mij in elk geval erg goed geholpen, succes!

  28. Ik heb een Orange Music €35 abonnement bij Orange waarbij je TV kunt kijken op je mobiele telefoon. Mede vanwege de overgang stopt Orange/T-Mobile per 1 oktober 2008 ook met die dienstverlening. Ik heb een brief thuis gekregen waarin zij aangeven dat ik op basis hiervan mijn abonnement per 1 oktober kosteloos kan opzeggen.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.