iphone-6-reclames

Nieuwe iPhone 6-reclamespots met Jimmy Fallon en Justin Timberlake

Apple heeft twee nieuwe reclamespots voor de iPhone 6 met Jimmy Fallon en Justin Timberlake uitgebracht, over formaat en camera.

Apple heeft vandaag twee nieuwe reclamespots uitgebracht. Beide gaan over de iPhone 6 (Plus) en ze zijn net als een eerder reclamespotje ingesproken door Jimmy Fallon en Justin Timberlake. In de filmpjes wordt het grotere formaat van de nieuwe smartphone en de kwaliteit van de camera benadrukt.

In ‘Huge’ gaat het om de grootte van de nieuwe iPhones. Terwijl Jimmy Fallon vertelt hoe gigantisch de nieuwe functies zoals de Gezondheidsapp zijn, blijft Justin Timberlake tot vervelens toe roepen dat de telefoons zelf zo gigantisch zijn.

De tweede reclamespot ‘Cameras’ gaat over de nieuwe camerafuncties, zoals timelapse, de slow motion-functie met 240 frames per seconde en beeldstabilisatie voor video. Met hun stemmen imiteren ze de versnelling en vertraging in de beelden.

Tijdens de aankondiging van de nieuwe iPhones vertrok Tim Cook zelfs van het podium, zodat het publiek de eerste twee reclamespotjes met Jimmy Fallon en Justin Timberlake met volledige aandacht kon bekijken. De reclamecampagne lijkt te hebben gewerkt: maandag kondigde Apple aan dat er 10 miljoen stuks van de iPhone 6 en iPhone 6 Plus zijn verkocht tijdens het eerste weekend.

Suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!

Informatie

Laatst bijgewerkt 23 september 2014, 8:30
Categorie Apple
Onderwerpen iPhone 6, reclame

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.