Reacties voor: Amac opent flagshipstore vlakbij Utrecht: iCulture ging alvast kijken

Apple Premium Reseller Amac opent zaterdag 15 december een nieuwe flagshipstore in winkelcentrum The Wall in Utrecht. iCulture mocht alvast rondkijken in de winkel, die een van de grootste APR's ter wereld wordt.
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl -

Reacties: 18 reacties

  1. Tof dat jullie er waren! Morgen ligt die DJI pocket apart voor jullie haha

  2. Ben er al in geen tijden meer geweest, maar staat The Wall nog steeds grotendeels leeg? Vergane glorie is niet het juiste woord, want glorie is er geloof ik nooit geweest, vond het altijd maar een troosteloze vertoning met al die leegstand. Terwijl het wel een heel mooi gebouw is. Vraag me wel af of mensen voor een Amac dan wel naar The Wall komen.

  3. In de titel staat ‘vlakbij Utrecht’. Hoezo? Leidsche Rijn is gewoon een wijk van Utrecht, dus AMAC in the Wall bevindt zich in Utrecht. 😉

    Verder gaat het weer beter met the Wall. De grootste Decathlon van Nederland is er ook net geopend en verder zit er nog een Mediamarkt, een grote speelgoedwinkel en een BCC onder andere.

  4. Mega trots op mijn collega’s! Wat een prestatie en wat een waanzinnig mooi pand!

  5. De amac is echt een waardeloze reseller. Check de reviews maar van diverse filialen over het hele land.

  6. Ooh krijg je alleen een screen protector als je een iPhone koopt ? Op de site staat de eerste 200 klanten.

  7. Ik heb respect voor het lef om in deze tijd zo’n grote Apple dealer winkel te openen. Apple heeft geen gemakkelijke relatie met zijn dealers. Ook heb ik het idee dat Apple momenteel een beetje in een dip zit. (door het erg hoge prijsniveau.)

    Echte Apple fans zullen denk ik toch naar de echte Apple Store gaan.

  8. @Erik-jan: Mee eens, super lange reparatie tijden en de klantenservice is oprecht om te huilen

  9. Poeh, wel dapper hoor! Woon er niet ver vandaan dus zal zeker een keer lang komen. Maar het traffic is daar niet geweldig hoor. Zou beter passen in het nieuwe leidsche rijn centrum.

  10. Succes daar!! Van een oud Amac’er 🤘

  11. (Ook) deze Amac hoeft niet op mijn komst te rekenen. Vlotte verkopers en daarna is het janken met de pet!
    Ik koop mijn Apple dingen tegenwoordig gewoon online bij Apple Store.

  12. @james: als je morgen langs komt!

  13. Amac, ivizi, allemaal mooie winkels. Om naar de producten te kijken, NOOIT (meer) om daar te kopen. Want van goede service ná aankoop hebben ze geen kaas gegeten. En ik spreek (helaas) uit veel ervaring. Koop alleen nog maar online bij Apple zelf.

  14. Snap nog steeds niet waarom die van Den Haag nog niet dicht is. Ik zie nooit mensen binnen lopen . Ik ga liever naar de Apple Store.

  15. Never nooit dat ik bij de Amac naar binnen ga. Wat een verschrikkelijke winkels zijn dat! Service is om te huilen.

  16. Volgend jaar papier op de deur ‘wegens omstandigheden gesloten.’…

  17. Als Amac zorgt dat ze de support op orde hebben dan kunnen ze zeker punten scoren bij de Apple community. De eigen support van Apple is momenteel om te janken. Echt nog nooit meegemaakt en ik hoor het van veel mensen om mij heen. Totaal geen slots meer om je apparatuur in te leveren, uren wachten en dan met een kluitje het riet worden ingestuurd en botweg weigeren om apparatuur in de garantie te repareren met de vreemdste excuses (peperdure Apple Watch van collega wordt niet gerepareerd omdat deze zogenaamd onjuist gebruikt zou zijn omdat hij ermee gezwommen heeft. Duh. Dat is de bedoeling ook! Hoe het dan kan dat je hem verkeerd gebruikt zeggen ze niet. Kansloos).

    Zelf al 3 weken (!) aan het zoeken naar een tijdslot om beroerde batterij te vervangen. Gewoon niet te doen. Bel je met support lachen ze je nog net niet uit. Super arrogante medewerker die eigenlijk zegt dat je niet moet zeuren. Belachelijk. Geef je aan dat de batterij actie door Apple zelf is opgezet en dat ze dat goed regelen moeten dan krijg je een grote mond terug. Stond echt met een mond vol tanden. Bizar en Apple totaal onwaardig.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.