Reacties voor: Uitgeverij Sanoma ziet mobiel gebruik fors toenemen

Uitgeverij Sanoma heeft nieuwe cijfers (van september) over het gebruik van mobiele apps en website gepubliceerd.
Michel Lusthof -

Reacties: 4 reacties

  1. “Mobiel bereik kapitaliseren… engagement, goede targeting mogelijkheden… click through rate…via de mediamix de merkbetrokkenheid beïnvloedt. ”

    Hij bedoelt geloof ik: “we moeten wel van papier naar online, anders zakken we tot onze nek in de modder, nu we weer zoveel miljoen aan kwakende consultants uitgegeven hebben”

  2. @Jan Luttelgast Als die consultants ergens opgeleid worden zal het waarschijnlijk bij Sanoma / Ilse Media gebeuren. Ze zijn altijd extreem snel op mobiele markt. Ze hadden als één van de weinige nieuwssites die geoptimaliseerd was voor m’n Compaq iPaq destijds, ze waren de enige die een normale WAP site had op m’n oude Nokia. Waarvan het grootste gedeelte ook niet uitbesteed. Overigens is de nu.nl app niet inhouse gemaakt maar door Peperzaken.

    btw, Sanoma Digital is alleen het digitale gedeelte van Sanoma in Nederland (wat vroeger Ilse Media was) en niet het Sanoma papier gedeelte 😉

  3. @Jan Luttelgast: lol sanoma digital bestaat al jaren en bereikt continu tussen de 70 en 80% van nederland.

  4. Origineel geplaatst door jeroen
    @Jan Luttelgast: lol sanoma digital bestaat al jaren en bereikt continu tussen de 70 en 80% van nederland.

    Fijn, maar 70% van Nederland = bejaarden
    (ik weet niet of ze die ook bedienen => digitale puzzelalmanak, sigaren-album etc.
    of krijgen ze LadyGaga door de strotten gedouwd?)

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.