Reacties voor: Path introduceert betaald abonnement tegen reclame

Het sociale netwerk Path introduceert een abonnementsvorm om het sociale netwerk reclamevrij te houden. Daarnaast wil het intiemer worden.
Bart Breij -

Reacties: 8 reacties

  1. Path mag dus inmiddels geschaard worden onder de categorie “gefaalde start-ups”

    Niet overgenomen, geen uniek business model gevonden en nu waarschijlijk morrende investeerders die geld willen zien.

    Jammer.

  2. Origineel geplaatst door Alex T
    Path mag dus inmiddels geschaard worden onder de categorie “gefaalde start-ups” Niet overgenomen, geen uniek business model gevonden en nu waarschijlijk morrende investeerders die geld willen zien. Jammer.

    Je neemt me de woorden uit me mond.
    Zo is het volgens mij precies gegaan ja haha

  3. Het was eerst reclame vrij, en dan gaan ze nu promoten dat je de reclame mag wegkopen die er eerst niet was?

    Bijzonder business model!

  4. Path was een maandje leuk maar dat was het.

  5. Eh, het abonnement geeft je ook onbeperkt nieuwe filters en stickers he.
    Ik kan me er wel in vinden (maar dan mogen er wel meer dingen bij komen, stickers boeit me niks, en qua filters ben je ook wel snel klaar), maar ik heb toch wel mijn twijfels over het succes hiervan.

  6. Ik heb Path een jaar lang heel erg leuk gevonden, hoewel het erg buggie was. Met dit nieuws word het tijd iets anders te vinden.
    Weet iemand een andere app dat lijkt op Path?

  7. Best vreemd, Google wilde Path overnemen voor 100 miljoen.

    De waarde van Path word nu geschat op 500 miljoen.

    Uiteraard zit er veel investeringsgeld in, ik wens ze veel succes.

  8. Jammer genoeg zitten er (bijna) geen vrienden op. Laat ze er nu ook nog eens voor betalen voor die reclame…

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.