The Daily presenteert zichzelf in Super Bowl-reclamespot

The Daily heeft in een reclamefilmpje tijdens de Super Bowl zichzelf voorgesteld aan het Amerikaanse volk. Maar de eerste reacties zijn niet allemaal positief.

the daily reclame
Vannacht moesten liefhebbers van American Football tot diep in de nacht opblijven om de Super Bowl te zien, de belangrijkste wedstrijd van het sportseizoen. De miljoenen Amerikanen die voor de buis zaten kwamen niet alleen om een sportwedstrijd te zien; de reclamespotjes eromheen vormen een bezienswaardigheid op zich. The Daily greep de Super Bowl aan om zich in een 30 seconden durende reclamespot aan de natie te presenteren: ‘America, meet The Daily’.


De reclamespot zal zo’n 3 miljoen dollar hebben gekost. Toch zijn de eerste reacties over de app niet over de hele linie enthousiast. Er wordt bijvoorbeeld geklaagd over frequente crashes en lange laadtijden: de krant zou beter ‘The Daily Wait’ kunnen heten.

Klik om inhoud van YouTube te tonen.
Learn more in YouTube’s privacy policy.

Ontwikkelaar Loren Brichter van Atebits (Tweetie) heeft ook naar de app gekeken en denkt dat The Daily wel op een paar punten verbeterd kan worden .Brichter pakte de coverflow-navigatie aan en zorgde ervoor dat de krant gebruiksvriendelijker is geworden. In onderstaand filmpje is te zien wat er beter kan:

Klik om inhoud van YouTube te tonen.
Learn more in YouTube’s privacy policy.

Downloaden: The Daily (gratis – abonnement vereist)

Reacties: 22 reacties

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.