Reacties voor: iPhone 5 bij T-Mobile 25.000 keer besteld

De iPhone 5 is bijT-Mobile de afgelopen zes dagen 25.000 keer besteld. Dit laat de provider weten in een persbericht.
Lees het complete artikel → iPhone 5 bij T-Mobile 25.000 keer besteld
Bastiaan Vroegop -

Reacties: 55 reacties

  1. Hoe het ook is iPhone blijft een succes.
    Ik ga zelf los kopen met een sim-only.

  2. Origineel geplaatst door Tom D
    Hoe het ook is iPhone blijft een succes. Ik ga zelf los kopen met een sim-only.

    Mag ik vragen welke sim-only? Ik heb het idee dat de sim-only’s niet in de buurt komen van de snelheden die bijv. vodafone of tmobile leveren bij een iphone.

  3. simonly is duurder. wilde het zelf ook maar na mijn berekeningen overal duurder uit

  4. @Willem: ik vind 3,6 wel ok. Vodafone en tmobile bieden dat

  5. Wat ik me serieus al een tijdje afvraag, en ik hoop dan ook dat iPhoneclub me dit kan uitleggen;

    Is het zo dat de eerste 10.000 uitleveringen die T-mobile doet, alleen voor in de winkels zijn? En dat diegene die online hun bestelling hebben gedaan op 21 september, later volgen?

    Enerzijds denk ik dat T-mobile dat zomaar kan doen om hun presentatie en verkoop in de winkels hoog te houden en de online bestellingen die zijn toch al gedaan.

    Of heb ik het mis? Ik heb namelijk 21 september om maar liefst 06:00 mijn bestelling gedaan als een van de eerste in de online shop.

    Wat een lulverhaal is het geworden, maar goed dus dat!

  6. Alleen moet T-Mobile dan ook wel zo slim zijn om de juiste SIM kaart toe te sturen. Ik vroeg een week geleden al een NANO sim kaart aan en deze konden ze me toesturen, heb niets gekregen.

    Heb ik gebeld, oeps… foutje, we hadden een normale simk aart toegezonden en u heeft hem niet gehad, vreemd ligt vast aan de post. We sturen u een nieuwe SIM kaart toe.

    NEEE klantenservice… een NANO sim kaart en geen normale! Nou, kan ik weer 3 werkdagen wachten 🙂

  7. Uitlevering van 10.000 (!) dat is een flink aantal zeg. Ik heb zelf op meerdere paarden gewed (zowel online besteld bij Hi, als in de winkel gereserveerd) dus hoop dat KPN ook een dergelijk aantal mag uitleveren.

    Ik verwacht toch echt dat minder mensen bij KPN een iPhone hebben ge-pre-orderd.

  8. @marc: hier precies het zelfde haha, alleen was het zo dat ze pas na 21 sept konden leveren en ik hem op 18 sept besteld had,,

    ik heb gewoon mijn micro sim geknipt, stelt ook geen drol voor
    heb hem al een week in mijn iPhone 5, werkt perfect

  9. @devi: Oh, dus dat kan ook… nu heb ik gelukkig een DUO sim, dus ik zou het ook kunnen proberen 🙂

  10. Origineel geplaatst door knalliewallie
    simonly is duurder. wilde het zelf ook maar na mijn berekeningen overal duurder uit

    Is er een overzicht met berekeningen bekend. Ik zie hier bij iPhoneclub wel een lijst met prijzen, maar meen mij te herinneren dat er bij de lancering van de iPhone 4S ook Google spreadsheets waren, waar alle prijzen in staan.

    Wil namelijk graag een vergelijking kunnen maken tussen de providers en uiteindelijke kosten bij 1 of 2 jarige abonnementen ten opzichte van mijn huidige abonnement of simonly. Zit nu nog op een i150 van T-Mobile en ben nog erg tevreden over dit contracttype.

  11. Origineel geplaatst door knalliewallie
    simonly is duurder. wilde het zelf ook maar na mijn berekeningen overal duurder uit

    Dat vind ik raar, Sim Only komt bij mij overal als goedkoopste uit de bus. Je moet dan echter wel bijv. een Sim Only van Simyo doen waar je maar 12,50 per maand voor betaald.

    Met abonnementen bij Vodafone en T-Mobile kom ik voor een 32GB iPhone 5 over de gehele twee jaar rond de 1250 euro uit. Met een Sim Only van 12,50 rond de 1080 euro.

  12. Ik heb hem gereserveerd bij Hi, eerste jaar 50% korting op mijn toestellease + abonnement. Scheelt me erg veel geld tegenover los kopen + Hi abo.

    Tip aan studenten: Hi geeft je 5 euro korting per maand als je student bent!

  13. @Yassin: De eerste 10.000 zijn bedoeld voor zowel online kopers als mensen die ‘m in de winkel hadden gereserveerd. Het gaat om de “eerste 10.000 klanten”.

  14. Ik ben een van de gelukkige die morgen zijn iphone5 in ontvangst mag nemen!

  15. Ik heb dinsdagavond laat de iPhone besteld via de Vodafone website. Werd vanmiddag gebeld om voor morgen een afleverafspraak te maken.

    Vodafone had op dat moment nog niet bekend gemaakt wat de prijzen waren, dat deden ze pas op de ochtend daarna. Ik kon het toestel selecteren op het moment dat ik een abonnement koos. Wellicht dat daardoor vrijwel niemand nog een bestelling geplaatst had? Ben er in elk geval happy mee.

  16. ik heb wit besteld bij de phone house 32gb mijn kans is dus aardig groter dan de 16gb en zwart

  17. Sim only ben je zeker goedkoper uit. Als je klant blijft bij een provider dan hebben ze bijvoorbeeld een aanbieding. Ik heb bijvoorbeeld een abbo bij Vodafone 3 jarig. € 19,95 300 belminuten 500 MB. Snelheid is volgens mij 7,2 Mbps. Dus het kan zeker goedkoper.
    En ik wacht wel tot ik de iPhone 5 los kan bestellen bij de Apple store.

  18. Telfort heeft simonly voor 300 belminuten en 1000 Mb per maand op 7.2 snelheid voor 1 jaar. 18 euro pr maand. Toestel dan los voor 700 euro en hoppa.
    Wel de moeite waard denk ik.

    Ietsie duurder dan de goedkoopste variant abo bij Tmobile.

  19. Zelf ook gekeken naar sim only, maar is of duurder/hetzelfde, of je zit bij een telco met slechte klantenservice. Maar je heb altijd minder snel internet als bij T-Mobile (14,4mbps) en je moet in een klap veel geld betalen.

  20. @j.: Reken je ook ff de toestel prijs erbij 😉

  21. Overal wordt gezegd dat de online pre-order pas op 21 september begon. Dit is weliswaar het geval, echter vergeet men de pre-pre-order die al op maandag 17 begon via SMS en email. Ik heb de mijne op 18 sept 00:12 besteld. Dat is dus nog voor de online pre-order.

    zie ook

  22. Ik kreeg net mail van Hi. Ik krijg m morgen middag thuis gebracht. Joepie!

  23. Ik heb mijne appart laten leggen bij een telecomwinkel. Best handig als je er zelf hebt gewerkt. Zo ben ik altijd zeker dat ik m heb op dag van de lancering.

  24. mijn iphone 5 32gb zwart van tmobile, word zaterdag netjes thuis bezorgd :)) #kannietwachten

  25. @Mike: Wat is jouw order nummer? Ik heb aan het eind 4477. 16gb

  26. @Michiel: 66270 zijn mijn laatste cijfers. 16 GB zwart. De wegen van telecomproviders zijn ondoorgrondelijk…

  27. Ik kan m morgen m’n 64 GB ophalen in Utrecht, ben daar toch in de buurt aan het werk dus dat komt goed uit! Ben benieuwd of ik na t halen nog veel aan werken toe kom 😛

  28. Heb net met T-Mobile gebeld en wat ze stellen is het volgende: geen enkele abonnee die het via de webshop heeft besteld, krijgt hem morgen. Ze krijgen het allemaal de volgende week. Mensen die het in een T-shop hebben besteld, kunnen het morgen afhalen. Dat zijn dus de eerste 10.000 mensen.

  29. @Volkabulaire: ik heb een bezorgafspraak voor zaterdag staan. İk was zogenaamd een van de speciale klanten van tmobile waardoor ik hem dus voor de 21ste kon bestellen online. Vandaag een afspraak gemaakt voor zaterdag

  30. @waxx: Ja, precies. De mensen die hem thuis krijgen, krijgen hem niet vóór volgende week.

  31. @Volkabulaire: Maar ik krijg hem toch echt a.s. zaterdag thuis hoor.

  32. Origineel geplaatst door Waxx34
    Maar ik krijg hem toch echt a.s. zaterdag thuis hoor.@Volkabulaire:

    Dat zal dan wel liggen aan het feit dat je een “speciale klant” bent… of de T-Mobile klantenservice spreekt niet de waarheid.

  33. Origineel geplaatst door Volkabulaire
    Dat zal dan wel liggen aan het feit dat je een “speciale klant” bent… of de T-Mobile klantenservice spreekt niet de waarheid.

    Ik denk dat tmobile erover heeft gelogen tegen jou. Want ik neem aan dat het gemaakte afspraak voor a.s. zaterdag toch echt geen grapje is. Is het wel een grap dan heb je gewoon gelijk en kunnen we nog langer wachten.

  34. Ik had de Iphone 5 (32 GB) afgelopen vrijdag om 08.45 besteld. Dus sowieso binnen die 10.000 bestelling. Maar T-Mobile zei net tegen mij dat ik nog minimaal 3 weken moet wachten. Meer mensen die dit gehoord hebben?

  35. Als ik mijn order nummer invul op het site van Tmobile, dan staat er dat het product in het magazijn is en klaar is om verzonden te worden. Dus mijn afspraak voor zaterdag a.s. klopt gewoon.

  36. @Waxx34: Sommigen krijgen een voorkeursbehandeling op basis van hun aantal jaren bij T-Mobile of wat dan ook. Daartoe behoor jij ook klaarblijkelijk. Het merendeel van de “webshop-bestellers” behoort daar niet toe en staan nog altijd op status 2. Volgende week horen die mensen wanneer ze het krijgen.

  37. Origineel geplaatst door coelers
    Ik heb mijne appart laten leggen bij een telecomwinkel. Best handig als je er zelf hebt gewerkt. Zo ben ik altijd zeker dat ik m heb op dag van de lancering.

    Steek onder water.

  38. kreeg vandaag deze email, had ook Priority club gekocht, dus ik zal wel bij de eerste 10.000 zitten!

    Bedankt voor uw bestelling bij phonehouse.nl.Uw contractaanvraag bij T-Mobile is reeds aangevraagd en goedgekeurd. U heeft hiermee een plek bemachtigd op de wachtlijst van het door u gekozen toestel.

    Hoe nu verder?

    De iPhone 5 wordt 28 september in Nederland verwacht. Zoals altijd is de vraag naar de nieuwste iPhone erg groot en het aanbod beperkt. We kunnen daarom nog geen uitspraken doen over de exacte levertijd. Doordat u het toestel besteld heeft voordat deze officieel uitgeleverd mag worden heeft u zich echter verzekerd van de snelst mogelijke levertijd. Levering vindt plaats op volgorde van aankoop, we zullen je natuurlijk regelmatig op de hoogte houden over de levering van je iPhone 5.

    Met de hartelijke service,
    phonehouse.nl

  39. @Volkabulaire: Nou om eerlijk te zijn ben ik nog maar 2 jaar klant bij tmobile. Zou het dus kunnen zijn dat ik puur geluk heb gehad. Want ik lees van abbonees die al meer dan 2 jaar bij tmobile zitten niet eens een sms vooraf hebben gehad. Dus ze hebben na mijn weten gewoon zig zag mensen uitgekozen.

  40. @Waxx34: Nee, maar je stelt dat je een “speciale klant” bent, dus dat moet het ’em zijn. Geen idee waarom of hoe, maar ik ga uit van hetgeen dat je zegt. Ben namelijk ook al 2 jaar klant, maar heb geen voorkeursbehandeling gekregen, helaas. Wel wat goedkoper kunnen regelen gelukkig, dat dan weer wel.

  41. De eikels. Vrijdag om 5.50 besteld. Ze krijgen 10.000 toestellen en ik heb alsnog geen sms’je gehad. Lekker bezig weer hoor. Zit al 8 jaar bij t-mobile… Op de order lijst hier op het forum sta ik als eerste na de mensen met een persoonlijk aanbod. Ik vind het maar een vreemde gang van zaken…

  42. @Volkabulaire: Ja het is gewoon heel verwarrend. Jij belt met tmobile en die zeggen dat mensen die online hebben besteld, hem pas volgende week kunnen krijgen. En ik heb hem online besteld en ik krijg hem a.s. zaterdag. Heel vaag allemaal, maar goed uiteindelijk krijgen we hem allemaal, of het nu zaterdag a.s. is of volgende week of een maand later. Uiteindelijk hebben we allemaal strax een iphone 5 in handen. Alleen jammer dat het zo slordig gaat allemaal. En ik vind dat Tmobile met hun voorkeursbehandeling niet eerlijk is gaan doen. Alhoewel het wel in mijn voordeel werkte, maar aan de andere kant hebben heel veel trouwe klanten geen voorkeursbehandeling gehad wel jammer van tmobile

  43. Origineel geplaatst door brabant
    Telfort heeft simonly voor 300 belminuten en 1000 Mb per maand op 7.2 snelheid voor 1 jaar. 18 euro pr maand. Toestel dan los voor 700 euro en hoppa.
    Wel de moeite waard denk ik. Ietsie duurder dan de goedkoopste variant abo bij Tmobile.

    Waar kan ik deze sim only vinden?

  44. Dan zou je denken dat ik hem ook zou krijgen. Maar heb nog niks ontvangen. @Mike:

  45. Tijd voor een positief bericht. Ik vind het ongekend dat T-Mobile in één dag 10.000 toestellen uitlevert en maandag al doorlevert met web-bestellingen. Zojuist bericht gekregen voor maandag (besteld 21/9 om 8.00u). Er zou 2 á 3 weken levertijd zijn, dan is het toch fantastisch dat ze alles op alles zetten om snel uit te leveren. Hulde aan T-Mobile!

  46. @Willem: Via T-mobile zelfde abbonement als met iPhone nu dus zonder. Betaal je ong evenveel maar ben je 1 jaar aan vast. En je kan altijd goedkopere abonnementen nemen met sim-only ligt dus helemaal aan je zelf.

  47. Toch nog zoveel mensen er ingetrapt jammer jammer
    Stelletje afzetters ik koop hem wel gewoon los

  48. @Hamid: ik had hem nog iets eerder besteld, maar ik hoorde dat die over 4 a 5 weken kwam!

  49. @Volkabulaire: Ik heb ook de iPhone5 besteld via de website en krijg hem ook morgen geleverd thuis!
    Denk dat ze een beetje in hun voordeel het verhaal vertellen 😉

  50. Ja, daar lijkt het inderdaad op, stelletje afzetters. Maar goed, ben blij voor de mensen die het morgen krijgen. Veel plezier d’r mee alvast!

  51. @Bas van Leeuwen: Heel vreemd allemaal. Ook de 32 GB?

  52. Ik heb mijn iPhone 5 16GB besteld om 7:30 s’ochtends in de Online T-Mobile shop op de 21e.

    Heb vandaag rond 11:00 een mail gekregen, vroegst mogelijke bezorgafspraak voor mij was Dinsdag a.s.

  53. Donderdag bij t-mobile geweest om een nieuw abonnement aftesluiten . Het gaat om de iPhone 5 in com met een i200 / jaar. Kosten 49,50 pm. De mede werker zij dat het btw tarief naar 21% gaat. Ik vroeg hem wat dan de nieuwe prijzen , hier kon hij mij geen antwoord op geven. Wel zij hij dat er bij t-mobile nog meer dingen gingen veranderen ( prijzen ) . Ik vroeg dus , kun je mij dan vertellen wat de voor of na delen voor mij kunnen zijn met betrekking tot mijn nieuwe abonnement . Helaas kreeg ik hier het antwoord op DAT WEET IK ZELF NIET MENEER. Fijn t-mobile.

  54. @Michael: lekker dan, heb net bij t-mobile een abonnement afgesloten. Zullen wel weer genaaid worden.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.