Reacties voor: “Beste Tim”: e-mailberichten aan Tim Cook worden allemaal gelezen

Stuur je als klant een e-mailbericht aan Tim Cook, dan kun je er zeker van zijn dat het wordt gelezen. Of je persoonlijk antwoord terug krijgt is echter een tweede vraag.
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl -

Reacties: 11 reacties

  1. Mooi 🙂
    Dan gaan we is even vragen waar Apple Pay blijft. Dat ons land in de kou staat binnen West Europa.

  2. Wie heeft zijn email adres?

  3. Origineel geplaatst door Jeroen
    Mooi 🙂

    Dan gaan we is even vragen waar Apple Pay blijft. Dat ons land in de kou staat binnen West Europa.

    Vraag dat maar aan onze banken. Aan Apple ligt het niet hoor.

  4. Origineel geplaatst door Jeroen
    Mooi 🙂
    Dan gaan we is even vragen waar Apple Pay blijft. Dat ons land in de kou staat binnen West Europa.

    Origineel geplaatst door JeroenT

    Vraag dat maar aan onze banken. Aan Apple ligt het niet hoor.

    Ik denk dat het aan beide partijen ligt. Geen van twee wilt water bij wijn doen bij de onderhandelingen. Het is toch opvallend dat geen van beiden iets hierover uit de doeken doet en heel vaag blijft doen.

    Verder is het NIET fair dat China nu 20% korting krijgt en ‘wij’ niet. Nooit eens iPhones van jonger dan 3 jaar in de SALE. Zo duw je mensen richting Android. Misschien moeten we daar maar eens over mailen.

  5. Origineel geplaatst door Jeroen
    Mooi 🙂
    Dan gaan we is even vragen waar Apple Pay blijft. Dat ons land in de kou staat binnen West Europa.

    Origineel geplaatst door JeroenT
    Vraag dat maar aan onze banken. Aan Apple ligt het niet hoor.

    Ik zou het aan Apple én de banken vragen. Krijg je het verhaal namelijk van twee kanten. Snap dat de Nederlandse banken die een van de beste (NFC) infrastructuren ter wereld hebben niet bereid zijn bovenmatig te investeren voor meer van het zelfde. Het zal een en en verhaal wezen. Stiekem ben ik wel content dat de NL banken niet zomaar zwichten voor het Apple geweld.

  6. Origineel geplaatst door Jeroen
    Mooi 🙂

    Dan gaan we is even vragen waar Apple Pay blijft. Dat ons land in de kou staat binnen West Europa.

    Vraag meteen even waar de HomePod blijft…

  7. Het gebeurt regelmatig dat Tim Cook of Craig Federighi via e-mail een reactie sturen, nadat gebruikers een klacht of suggestie hebben ingestuurd. Je zou het ook kunnen proberen, in de hoop dat je een persoonlijke reactie terug krijgt. De e-mailadressen zijn “tcook@apple.com” en “federighi@apple.com”. De e-mailadressen van andere Apple-topmensen zijn gemakkelijk via internet te vinden.

    Apple’s feedbackformulier voor producten en diensten
    Je kunt ook het feedbackformulier gebruiken:

    -Open een browser naar keuze en ga naar deze Apple-website.
    -Kies een product of app uit waar je feedback over wilt indienen.
    -Er verschijnt nu een venster waarin je jouw naam, mailadres en onderwerp in kunt vullen. Onderop is er genoeg ruimte om een flink verhaal uit te werken.
    -Geef tot slot antwoord op de overige vragen die gesteld worden (welke computer bezit je?) en klik op Submit Feedback.
    -Apple feedback geven via de website.

    De vragen die Apple aan je stelt in het contactformulier zijn afhankelijk van het product of de dienst waar je een bericht over wilt insturen. Houd bij het invullen van het formulier er rekening mee om het zo zakelijk en duidelijk mogelijk te houden. Vul bovendien alle velden correct in.

  8. Nou, ik heb anders nooit geen reactie gehad op mijn vragen waar Apay NL en HomePod NL blijven.. Mrgoed, dat is misschien iets te kritisch voor de heren.

  9. Ik heb een keer een mail gestuurd aan Tim, over een kwestie met mijn Apple ID die volgens Apple support NL niet op te lossen was. Een dag later werd ik gebeld door (een van) zijn assistent(en) en was het binnen een dag geregeld ✌🏼

  10. Origineel geplaatst door Jeroen
    Mooi 🙂
    Dan gaan we is even vragen waar Apple Pay blijft. Dat ons land in de kou staat binnen West Europa.

    Het ligt niet aan Apple of aan onze banken. Apple Pay zie ik ook nooit komen in Nederland. Nederland is als enige Europese land verder op het gebied van betalingen. En dan er tussen te komen voor een bedrijf als Apple totaal niet rendabel.

    Belgie loopt ver achter en daarom hebben hun wel Apple Pay.

  11. Dat Tim Cook een assistent (of twee) heeft, die zijn e-mails leest, lijkt me niet meer dan normaal. Iedere directeur, bestuurder, dokter, tandarts, chirurg of manager maakt (graag) gebruik van de diensten van assistentes. Ze nemen veel nuttig werk uit handen. Dat deze assistenten relevante (en hopelijk niet de kritische afzeik) mailen doorsturen naar groepen medewerkers van de desbetreffende afdelingen, is denk ik een goede manier om te weten wat er bij de klanten leeft.

    Leuk om dit artikel te lezen. Misschien ga ik ook maar eens Tim Cook mailen. Dan zal ik hem zeggen dat ik in mijn favoriete app iCulture heb gelezen dat zijn e-mails worden gelezen. En of hij dan ook kan vertellen of het klopt dat de Nederlandse banken niet genegen zijn om Apple pay te omarmen vanwege de grote marges (€0,40 per pinbetaling bij kleinere aantallen?) die de banken ontvangen op iedere draadloze betaling. Als het klopt dat Apple €0,09 cent vraagt per transactie, is het financiële gat van bijna €0,50 best groot. Nederlandse banken lopen qua digitale ontwikkeling – zoals IDeal – voorop in de wereld en die melkkoe …. eujhhh…. monopoliepositie geven ze niet op, natuurlijk.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.