Terwijl de ene groep kopers trots kan melden dat de verzending van de iPhone 4 in gang is gezet, zijn er ook minder fortuinlijke gebruikers. Zowel Apple als AT&T sturen e-mailtjes naar kopers, om te laten weten dat de autorisatie is mislukt. Eén van de theorieën die circuleert, is dat kopers tijdens het nogal chaotisch verlopende bestelproces meermaals op de Submit-knop hebben gedrukt, of mensen die voor de zekerheid meermaals hebben besteld omdat ze steeds geen bevestiging kregen.
Apple laat klanten weten:
Dear Customer,
We were unable to complete the authorization process for your iPhone order. As a result, we had to cancel your iPhone order. To complete the purchase of your iPhone, please visit an Apple Retail Store or an AT&T company-owned retail store.
[…]
We apologize for this inconvenience.
Sincerely,
Apple Online Store Team
Deze hernieuwd uitgevoerde bestellingen lopen wel het risico om pas op of na 14 juli te worden geleverd. Mensen die een geslaagde pre-order hebben geplaatst krijgen de iPhone 4 al op 24 juni, maar nieuwe bestellingen worden niet eerder dan 14 juli afgeleverd, zoals we eerder al schreven.
AT&T stuurt het volgende mailtje:
Your iPhone order has been cancelled.
Your credit card has not been charged.
If you believe you have received this email in error, please return to the AT&T store where you placed your order.
Sincerely,
AT&T
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Apple
Apple is het bedrijf achter de iPhone, iPad, Mac, Apple Watch en de andere mooie producten die we op iCulture bespreken. Lees meer over Apple's CEO Tim Cook en de andere Apple-topmensen, hoe je contact opneemt met Apple Support en de Apple Stores in Nederland en België.
Reacties: 22 reacties