Apple en AT&T annuleren bestellingen van iPhone 4

Apple en AT&T annuleren bestellingen van de iPhone 4. Het zou gaan om mensen die dubbel hebben besteld.

iphone-pre-orderTerwijl de ene groep kopers trots kan melden dat de verzending van de iPhone 4 in gang is gezet, zijn er ook minder fortuinlijke gebruikers. Zowel Apple als AT&T sturen e-mailtjes naar kopers, om te laten weten dat de autorisatie is mislukt. Eén van de theorieën die circuleert, is dat kopers tijdens het nogal chaotisch verlopende bestelproces meermaals op de Submit-knop hebben gedrukt, of mensen die voor de zekerheid meermaals hebben besteld omdat ze steeds geen bevestiging kregen.

Apple laat klanten weten:

Dear Customer,
We were unable to complete the authorization process for your iPhone order. As a result, we had to cancel your iPhone order. To complete the purchase of your iPhone, please visit an Apple Retail Store or an AT&T company-owned retail store.
[…]
We apologize for this inconvenience.
Sincerely,
Apple Online Store Team

Deze hernieuwd uitgevoerde bestellingen lopen wel het risico om pas op of na 14 juli te worden geleverd. Mensen die een geslaagde pre-order hebben geplaatst krijgen de iPhone 4 al op 24 juni, maar nieuwe bestellingen worden niet eerder dan 14 juli afgeleverd, zoals we eerder al schreven.

AT&T stuurt het volgende mailtje:

Your iPhone order has been cancelled.
Your credit card has not been charged.
If you believe you have received this email in error, please return to the AT&T store where you placed your order.
Sincerely,
AT&T

Suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!

Informatie

Laatst bijgewerkt 20 juni 2010, 13:19
Categorie Providers
Onderwerpen apple, iPhone 4, preorder

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.