Reacties voor: Surfkledingmerk Billabong lanceert betaalde iPhone-game

In Billabong Surf Trip moet je op bestaande surflocaties proberen zoveel mogelijk surftrucs uit te halen.
Elger van der Wel -

Reacties: 7 reacties

  1. Veeeel te duur

  2. @boestin: Voor niks gaat de zon op. Ik vind het een mooie app mensen moeten niet zeuren over prijzen maar eerst nadenken wat iets kost om te maken.

  3. Gemiste kans, voor een promotionele reclame app geld gaan vragen …

  4. @gserban:
    Mensen die iets maken moeten ook nadenken over wat iemand ervoor wil betalen.

  5. Dit is een reclame app, dan zou het gratis moeten zijn. Mij niet gezien.

  6. Dit werkt meer tegen billabong dan mee, je gaat geen geld vragen voor een app die je eigen merk promoot. De ontwikkeling die in de app is gestoken (en het geld wat dit kost) moet door zo’n bedrijf als investering voor merkbekendheid worden gezien. Totaal nutteloos! Ik denk dat het uiteindelijk averechts werkt bij de meeste mensen…

  7. Chillingo is geen ontwikkelaar, alleen maar een uitgever. Het spel is dus niet ontwikkeld door Chillingo, zoals in het artikel staat.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.