Reacties voor: Second Life werkend op een iPhone

Het blijkt mogelijk om een rekenintensieve toepassing zoals Second Life op een iPhone te laten draaien, al vindt het rekenwerk voornamelijk op een externe server plaats.
Lees het complete artikel → Second Life werkend op een iPhone
Jean-Paul Horn | iCulture.nl - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 5 reacties

  1. wat heb je eraan op zo een kleine scherm :S mensen komen echt met nuttelooze programmas

  2. Volgens mij gaat het hier niet om het programma, maar om het feit dat je grafisch zware spellen op een server kunt draaien, zodat de iPhone ontlast wordt

  3. ps3/psp verhaal dus 🙂

    Werkt prima met lair, even youtuben en je vind wel wat filmpjes:)
    ps3 rekent, en de psp dient als scherm+controller, leuk voor … tijdens het eten ? ofzo!:) haha

  4. Als je even verder denkt…..
    In de toekomst koop je misschien niet langer een complete systeemkast, maar alleen een ontvanger met beeldscherm, geluid en input interface en neemt een contract op een service van bv. google, waar je je virtuele pc laat draaien.
    Mij hoor je niet klagen als ik 400 euro abonnementsgeld per jaar moet betalen voor een gestreamde performance van een flinke game pc….
    Daarvoor betaal je nu ook rond de 1200 euro of meer (high-end) en vaak is het apparaat binnen 1,5 jaar niet high-end meer te noemen, maar kan het nog net de nieuwste games op high spelen.
    Dus bv. 400 euro per jaar aan abonnementsgeld voor een stream die altijd relatief high performance biedt zou ik geweldig vinden.
    Ik het voordeel dat ik altijd een pracht systeem heb, zij het schaal voordeel, waardoor ze goedkoper hardware kunnen vernieuwen.

  5. Iets als dit bestaat al, zover ik weet. Ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar het lijkt te zijn wat je hierboven beschrijft… Zie http://www.streammygame.com

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.