Reacties voor: Rabo Bankieren voegt toestelregistratie en saldochecker toe

Rabobank heeft een nieuwe update voor de app Rabo Bankieren uitgebracht. Deze voegt toestelregistratie en een nieuwe saldochecker toe.
Bastiaan Vroegop -

Reacties: 38 reacties

  1. Het toestel registreren lukt bij mij niet!

  2. Registratie op 3 devices zonder problemen. Heerlijk stuk software, altijd blij met Rabobank software op iPhone en iPad.

  3. Helaas ben je na het updaten wel alle adresboek gegevens kwijt uit de app

  4. Fijn die saldochecker! Nog sneller de beschikking over mn saldo!

  5. Toch nog gelukt, ik was met een oud pasje aan de gang 😎

  6. Helaas helaas. Werkt weer niet voor meerdere accounts, moet je alsnog inloggen.

  7. Krijg het na de update niet meer voor elkaar om in te loggen.

    ”Waarschuwing. U heeft geen toegang. Mogelijk heeft u zich nog niet aangemeld voor Rabo mobielbankieren.”

    Ik heb me nu al 10x aangemeld en nog wil het niet lukken, registreren overigens wel.

  8. Alleen jammer van’t adressenboek

  9. @Eek:En daarmee iedereen die op jouw telefoon kijkt, als ik het goed heb begrepen

  10. @Ayrton:

    Dus deze app kan ik, naast mijn eigen iPhone, ook op de iPhone van mijn vrouw gebruiken ?

  11. Saldo checker werkt bij mij niet. Voor de rest prima app.

  12. Origineel geplaatst door Richard
    @Ayrton:Dus deze app kan ik, naast mijn eigen iPhone, ook op de iPhone van mijn vrouw gebruiken ?

    Ja hoor, dat kon altijd al. maar nu met de registratie moet je gewoon, de iOS devices waarom je deze app installeert, registreren.

  13. Origineel geplaatst door @rno
    Alleen jammer van’t adressen boek

    Inderdaad. Dit vind ik toch een enorme slordigheid. Nu kan ik weer alles handmatig invoeren. Waarom is het niet gewoon mogelijk om de app aan het adresboek op rabobank.nl te koppelen? Daar is het internet toch juist voor. Dat is echt het enige wat ik aan deze app blijf missen.

  14. moet je nog steeds je randomreader bij de hand hebben al je een bedrag aan iemand over wil maken?

  15. Het enige dat ik me nog altijd afvraag, is waarom niet het adresboek gebruikt wordt dat je ook hebt bij Internetbankieren. Gewoon syncen die handel, dan wordt het ook niet verwijderd bij zo’n update.

    Origineel geplaatst door Richard
    @Ayrton:Dus deze app kan ik, naast mijn eigen iPhone, ook op de iPhone van mijn vrouw gebruiken ?

    Natuurlijk kan dat, waarom zou het niet kunnen? Je kunt instellen dat het rekeningnummer bij het inloggen wordt opgeslagen (dan zie je ******123), maar dat kun je ook achterwege laten.

    Nou ff m’n saldochecker instellen… (Heb via jailbreak een extra wachtwoord op de gehele folder, dus vrees nergens voor ^^)

    Edit: Saldochecker werkt niet na het is ingesteld. Ook snap ik niet waarom het inlogscherm een annuleerknop heeft: erop klikken herlaadt het inlogscherm alleen maar.
    Er is overigens ook iets mis met de niet-ingelogde instelling van saldochecker.

  16. Leuke update alleen jammer dat de saldo checker bij mij met geen mogelijkheid werkt.

  17. Hier werkt alles, ook de saldochecker!

  18. Hier werkt alles, ook de saldochecker.

  19. Voor de mensen waarbij saldochecker niet werkt, maar wel is ingesteld: bij mij is het gelukt om de app helemaal af te sluiten. Als je dan de app opnieuw opstart krijg je meteen je saldo te zien. En van daar uit kan je weer inloggen.

  20. Heel handig deze app.. Hiervoor werkte mijn adresboek toch al niet. Hebben ze die er nu uitgehaald of leeg gehaald ?

  21. Krijg nu wel een sms’je binnen:
    Afzender: Rabobank
    Bericht: Heeft u de update van de Rabo Bankieren App al? Lees verder op: m.rabobank.nl/update

    Kijk, dat is nou service 🙂

    @n1mber
    Dat werkt bij mij ook niet 😉

  22. @Peter:

    Laat maar. Bij instellingen moet je de optie opslaan aanzetten…. 😀

  23. Inderdaad bedankt voor de tip, bij instellingen wijzigen in opslaan, en dan kan je ook kiezen voor welke rekeningen je het saldo wil zien.

  24. Kom ik natuurlijk achter als ik in de stad sta…
    Maar kan ik het ook nog zo instellen dat ik niet meteen m’n saldo zie? Andere zitten soms ook op m’n telefoon en vind het nou weer niet nodig dat ze dat dan zo kunnen zien…

  25. Fijn stukje software van de boerenleenbank 🙂

  26. @Sabje: Dan zou ik het niet activeren als andere met je iPhone spelen.

  27. Registreren lukte goed maar na de registratie crasht de app . Nu crasht de app ook telkens wanneer ik hem opstart (iPhone 3G 3.1.3)

  28. @Sabje: Het staat standaard uit 😉

    Origineel geplaatst door L
    Registreren lukte goed maar na de registratie crasht de app . Nu crasht de app ook telkens wanneer ik hem opstart (iPhone 3G 3.1.3)

    Op de iPhone 4 (4.3.3) ook de eerste keer na het activeren, daarna echter niet meer..

    Heb je het al geprobeerd na eens uit/aanzetten?

  29. Handige app van Rabobank. Ga deze ook installeren! Bankpas heb ik altijd bij me, alleen even aan leren om de Random Reader mee te nemen!

  30. @Rick van den Velden: Die heb je niet altijd nodig hoor?

  31. Fijn… als ik mijn telefoon nu even ergens laat liggen kan iedereen kijken wat mijn saldo is… Waardeloze update, zeker omdat het registratieproces niet eeuwig uit te stellen is.

  32. Waardeloos!! Moet elke keer mijn telefoon opnieuw registeren en krijg constant een foutcode…

  33. Als het registreren van jouw toestel niet lukt, neem dan contact op met de helpdesk op 0900 0905 (lokaal tarief). Zij kunnen je helpen met het in orde maken van de registratie. Zorg ervoor dat je jouw bankpas en random reader bij de hand hebt.

  34. Het WAS een fijn stukje software.. Maar ik kijg nu om de haverklap de melding dat ik moet registreren. Kan ik nog de hele tijd een random reader mee gaan slepen..

  35. Voor de mensen die steeds een foutmelding krijgen met de opties ‘opheffen’ of ‘negeer’, moeten de AM/PM klok omzetten naar de 24-uurs klok notatie. Dan werkt de app wel. Beetje raar, maar gelukkig werkt het nu wel goed!

  36. @Edwin: bij mij staat dat al zo, maar alsnog krijg ik nu al voor de tweede keer deze melding. En het vervelende is dat je gelijk al je rek.nrs van je contacten kwijt ben

  37. Heb onderhand al meerdere keren mijn toestel geregistreerd. Kan ik een keer inloggen en dan ineens weer niet. Steeds weer die random reader erbij pakken grrr! En krijg inderdaad ook de foutmelding met de opties ‘opheffen’ of ‘negeer’ en dat terwijl ik toch de 24 uurs klok heb ingesteld : (
    Dan maar de ouderwetse Rabafoon weer gerbuiken…
    ING app werkt dan toch beter!!!

  38. De app is waardeloos sinds deze geupdate is, heb ik me wel meer dan 50 x opnieuw moeten registreren, de laatste dagen wel iedere dag, ik baal hier enorm van!!!!

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.