Reacties voor: Project 72: game ontwikkeld in drie dagen

Project 72 is een game, die in 72 uur is ontwikkeld door Dogtown Studios. In de game moet je als piloot in een ruimteschip proberen om objecten te ontwijken en power-ups te pakken.
Lees het complete artikel → Project 72: game ontwikkeld in drie dagen
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl -

Reacties: 9 reacties

  1. .. en zeker als ze er geld voor vragen. Veel te snel verdient.

  2. Ik vind het echt nog wel een leuk spelletje, sterk dat ze dit hebben kunnen maken in 72 uur…!

  3. Beetje ala Doodlejump dit! Cool 🙂

  4. Origineel geplaatst door eddy smart
    .. en zeker als ze er geld voor vragen. Veel te snel verdient.

    Allemaal heel leuk, maar als er een ding is waar ik een hekel aan heb, zijn het mensen die gaan zeuren om freaking 80 eurocent.

  5. speelt goed

  6. Het gaat er toch niet om of het bedrag in verhouding staat met het werk dat de ontwikkelaar heeft geleverd? Het gaat erom of het bedrag en verhouding staat met de hoeveelheid plezier die de koper er voor krijgt!

    Als jij voor 80ct een spelletje hebt wat je leuk vindt en waar je 3 uur over doet (ik noem maar een dwarsstraat), dan heb je toch een prima deal te pakken?

  7. Ik ga er van uit:
    (72uur x 80euro/u) = 5760euro.

    Ze moeten hem 7291 maal verkopen om breakeven te zijn. Dat zal wel lukken zeker! 🙂

  8. Origineel geplaatst door Mpke
    Ik ga er van uit:
    (72uur x 80euro/u) = 5760euro.Ze moeten hem 7291 maal verkopen om breakeven te zijn. Dat zal wel lukken zeker!

    Uhhh, €80,00/uur is wel een vriendenprijsje voor een team ontwikkelaars hoor! Ik denk dat het tarief voor een ontwikkelteam wel wat hoger ligt!

  9. Zijn het niet gewoon amateurs die zoiets maken in hun studie kamertje? Ik denk dat het gouden handel is 😀
    Zit er over na te denken zelf aplicaties te maken.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.