Reacties voor: Nieuw in de App Store: 0900, Scorebord en 3VOOR12 Central

Er zijn vandaag drie nieuwe applicaties van Nederlandse bodem in de App Store verschenen: 0900, Scorebord en 3VOOR12 Central.
Jelle Ages - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 17 reacties

  1. Waarom €1,59 betalen als je op deze site( http://www.0900alternatieven.nl/ ) alles gratis kan vinden.

  2. @John: Komop zeg… Deze discussie is al uitgebreid gevoerd in het vorige artikel over 0900. Er staat zelfs in het artikel wat het verschil is tussen de app en de nummers op internet.
    Speciaal voor jou zal ik het even herhalen:

    Toen we deze applicatie aankondigden werd door diverse mensen gezegd dat de nummers ook op internet te vinden zijn. In de applicatie vind je ze wat overzichtelijker gerangschikt en actueel bijgewerkt.

    Laten we stoppen met deze discussie en praten over de inhoud van de applicaties. Dank.

    Jelle

  3. @Jelle Ages:
    Als jij dat geld neer wil leggen om iets netjes gesorteerd te zien moet je dat zelf weten. Zelf zou ik het niet doen.

    En waarom zou hier geen kritiek over gegeven mogen worden. Ik ben van mening dat de prijs gewoon te hoog is voor de informatie die je krijgt. En ik denk dat veel mensen het daar mee eens zijn.

  4. Zodra ik thuis ben ga ik de applicatie 0900 naar aanleiding van jullie ‘feedback’ afprijzen. Als introductie.

  5. @Emiel Janson
    haha, je laat je ook snel kennen door de ‘haters’. 🙂

    Aan de ene kant vind ik die prijs discussies vaak gewoon onzin, als je het niet wil kopen dan niet.

    Aan de andere kant krijg je zo als ontwikkelaar wel een mooi zicht op de optimale prijs waarbij je je maximale omzet kan halen (prijs*verkopen). Dus het is niet alleen maar negatief.

    ps.Als hij onder de 1e uitkomt koop ik hem vanavond nog!

  6. Daarbij loopt iedereen altijd te zeuren dat Tom Tom te duur is, terwijl zij wel mooi bovenaan staan met de meeste omzet gegenereerd (zie lijstje appstore). Dus blijkbaar zijn er meer dan genoeg mensen die wel gewoon de prijs voor een bepaalde app over hebben, waar andere die te duur vinden! dus laat je niet kennen

  7. @Berend
    de reden dat jouw kritiek hier niet gewaardeerd wordt is dat we met z’n allen dat boek in het vorige item over 0900 al volledig hebben doorgenomen.

    Ken je dit spreekwoord? Mosterd na de maaltijd?

    Welnu… het gehuil over de prijs van 0900 is al lang gedaan en nu kom jij er weer mee. Daar hebben we geen zin (meer) in. Zoals Jelle al aangaf… richt je op zaken die er toe doen, de werking, functionaliteit, UI etc. Dan bepaalt ieder voor zich wel of hij al dan niet geld wil uitgeven aan een app. Wanneer we ons allemaal alleen maar druk maken over de prijs dan kunnen we beter gewoon een prijslijstje op het forum bij de nieuwtjes zetten. Niks geen beschrijving, alleen de prijs!
    En om positief af te sluiten…
    Dat je (gratis) alternatieven aandraagt… dat wordt echt wel gewaardeerd. Daar hebben we met z’n allen wat aan.

  8. Zelf heb ik vaak (getracht) gebruik te maken van die website. Maar nummers waren (vaak) niet up-to-date. En toen ik UPC belde, kreeg ik een dame aan de lijn die zei dat ik het 0900 nummer moest bellen. Als deze app wel werkt, dan ga ik hem zeker kopen. En het bespaard natuurlijk ook tijd met zoeken, dus wat is die 1,59 nou?

  9. Ik heb de wijziging door gegeven. Zal binnen korte termijn veranderd zijn. Mogelijk wijzigt @Jelle Ages dit even in het bericht.

  10. afgeprijsd naar 79 cent, netjes.
    Ik heb `m meteen gedownload. Ik had `m ook gedownload als het 1,59 zou kosten hoor.
    Bedankt voor de moeite om deze apps te maken.

  11. Origineel geplaatst door Emiel Janson
    Ik heb de wijziging door gegeven. Zal binnen korte termijn veranderd zijn. Mogelijk wijzigt @Jelle Ages dit even in het bericht.

    toch jammer, dat ik ‘m meteen al had binnengegaald a 1,59
    maar goed… ’tis goed voor Jelle!
    Goeie app hoor, die 1,59 verdien ik er heus wel mee terug. 😉

    Fijne jaarwisseling allemaal!

  12. Heb de app net gedownload en gelijk geprobeerd. Moest gisteren Pathe theater bellen en dat koste me waarschijnlijk al 1,59 😉

    Wel nu de eerste bevinding:
    – Pathe alternatief gebeld, werd niet opgenomen 🙁
    – Ziggo alternatief gebeld, resultaat vriendelijke telefoniste en niet de computer die normaal de gesprekken antwoord 🙁

    2 missers tot nu toe dus.

    Blijf de app wel gebruiken (proberen iig) want ik gebruik de iPhone zakelijk en mijn werkgever blokkeerd 0900 nummers

  13. Hee…. mijn werkgever ProRail staat er zelfs tussen. Die gaan we straks even uitproberen.

    Ik mis alleen het nummer van 9292 OV. Daar sta je namelijk gemiddeld 6 minuten in de wacht tegen 50 cent per minuut. Dus dat nummer zou een zeer goede aanvulling zijn voor een hoop gebruikers denk ik.

  14. 3voor12centraal werk hier niet hoor
    geen geluid

  15. @Manfred: Pathe ga ik even controleren. Ziggo kun je gewoon je vraag stellen, geen enkel probleem (zelf al getest).

    @Otto: Ik ga me best doen.

    @sauerpraum: Ik heb totaal geen ervaring met het aantal downloads. Wil mijn kosten graag terug verdienen en vandaar is het voor mij erg lastig een prijs te bepalen. Daarnaast vind ik het erg vervelend als mensen het er niet mee eens zijn. Ik geef deze mensen liever ook nog kans om aan 0900 te komen voor een ‘betere’ prijs.

  16. In itunes staat dat de taal van 0900 Byelorussian is. Maar op de plaatjes staat de taal nederlands. Foutje?

  17. @tycho: Ja had ik gezien. Eerste app in de store, nog wat problemen, het icoon is ook niet helemaal goed.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.