Reacties voor: ING Bankieren oogst lof: adresboek met rekeningnummers

ING Bankieren voor de iPhone en iPad heeft een belangrijke update doorgevoerd waardoor je vanuit de applicatie gebruik kan maken van je adresboek van rekeningnummers dat je hebt aangemaakt met ING internetbankieren.
Bart Breij - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 29 reacties

  1. Laten we eerlijk zijn: het was al een waanzinnig goede app. Zeer gebruiksvriendelijk, helder en er zit in wat je nodig hebt. Adresboek maakt het allemaal nog een stukje completer.

    Wat een contrast met dat andere internetprojectje van ING: Mijn ING. Oei. Daar mogen ze af en toe ook nog wel wat aan doen…

  2. top app!

  3. Ook mooi zou zijn als er een pushmelding komt wanneer er bijvoorbeeld salaris op de rekening wordt gestort.

  4. “De laatste nieuwigheid is dat je het beginscherm kan aanpassen. Wat je erop wil zien en in welke volgorde je het wil zien, bepaal je zelf.”

    Ik zoek we rot naar waar je dat kunt instellen. Iemand?

    Verder: dikke pluim voor deze update !!

  5. De oplossing van ING is prima, maar het is NIET je adresboek. Je kunt zoeken in de gegevens van eerdere overboekingen. In het echte adresboek kon je zelf gegevens toevoegen. Nu ben je afhankelijk van de velden, die ING je aanbiedt!

  6. Erg fijne app en goed om te zien dat ING dat zelf ook inziet en luisterd naar hun klanten.

    Wat ik heel erg graag wil zien is dat ik ook mijn zakelijke rekening kan bekijken.

  7. Hele goede verbetering! Nu nog wachten op een fatsoenlijke app van de ASN Bank!

  8. Ja, jammer dat zakelijk weer niet wordt ondersteund. Benieuwd wanneer deze optie komt..

  9. Het is wel je eigen adresboek hoor. Noet te bewerken ok. Beginscherm aanpassen is alleen maar of pincode of keuzemenu. Nu nog de creditcardgegevens tonen/ beheren. Verder top app!

  10. Ook ik zou graag mijn zakelijke rekening beheren via deze app.

  11. Nu de Rabo nog. App begint behoorlijk achter te lopen nu. Wordt niet veel meer doorontwikkelt.

  12. Origineel geplaatst door mvveelen
    “De laatste nieuwigheid is dat je het beginscherm kan aanpassen. Wat je erop wil zien en in welke volgorde je het wil zien, bepaal je zelf.”Ik zoek we rot naar waar je dat kunt instellen. Iemand?Verder: dikke pluim voor deze update !!

    bij instellingen kan je kiezen voor menu of meteen je mobiele pin. Waarbij je meteen naar je rekeningen gaat

  13. Ik hoop dat ze TIM verwerken in de App dat zou ideaal zijn. 😛

    de rest werkt al prima voor mij.

  14. Origineel geplaatst door blablaman
    bij instellingen kan je kiezen voor menu of meteen je mobiele pin. Waarbij je meteen naar je rekeningen gaat

    That’s it? Ik dacht dat je het schermpje met de 4 iconen kon aanpassen/indelen. Ooooh, dan hoef ik niet verder te zoeken. Thanks!

  15. Origineel geplaatst door Peterfrans
    De oplossing van ING is prima, maar het is NIET je adresboek. Je kunt zoeken in de gegevens van eerdere overboekingen. In het echte adresboek kon je zelf gegevens toevoegen. Nu ben je afhankelijk van de velden, die ING je aanbiedt!

    Je kunt het niet bewerken ok, maar het zijn wel de gegevens uit je adresboek van ‘Mijn Ing’.
    Als ze nu ook je creditcardgegevens opnemen om te beheren/ te bekijken is het wat mij betreft af!

  16. “Op basis van eerdere feedback hebben we spaarrekeningen en adresboek aan de App toegevoegd. Veel App-gebruikers vragen ook naar het toevoegen van zakelijke rekeningen. Dit zijn we nu aan het onderzoeken. Op ING.nl ziet u welke nieuwe functionaliteiten binnenkort beschikbaar komen.”

  17. Graag zou ik ook mijn credit card rekening er nog bij willen zien. Dit maakt het helemaal compleet.

  18. Dit is toppie, nu nog de creditcard info en we zijn klaar met mijn ing.

  19. Het moet gezegd, ik vind de ING vrijwel op alle fronten veel minder prettig werken dan Rabo (met name op internetbankier-gebied), maar de app van ING is met afstand beter dan die van de Rabo

  20. @mvveelen: Onder de knop [instellingen] 🙂

  21. Ja hier kan Rabo een voorbeeld aannemen, deze app werkt super van ING geld overmaken wordt bijna leuk

  22. Ja ik moet toegeven dat ik teleurgesteld ben in de Rabobank. Vroeger hadden ze de overduidelijke #1 app. Maar nu is er een kapotte saldochecker knop, het hele gebeuren voordat je inlogt is gemold. Niets nieuws in de app zelf. Niet je adresboek (ING overigens ook niet). Enz.

  23. Hier zeur ik al sinds de app uitkwam bij de Rabobank over. Meerdere emails gestuurd naar interne contactpersonen. Helemaal niets. Ja ze maken de app minder nuttig. Inderdaad zoals iemand al eerder riep. Een simpele saldochecker. Geld overmaken ook erg onhandig nog steeds vaak dat stomme apparaat met pasje nodig. Tssssk kunnen we niet gewoon met een sms token werken….

  24. Maar hoe is de beveiliging geregeld? ING heeft geen goede staat van dienst op dit punt, en dan heb ik het zowel over internetbankieren als het niet aangetekend versturen van creditcards.

  25. Een geweldige handige optie. Ik kom bijna niet meer op de pc voor internet bankieren. Zoek functie vind ook top.

  26. @Luuk: dat kan al maar niet via de app maar met saldo alerts of saldo sms via internetbankieren ming!

  27. Zeker overnagedacht, leuk z’n demo op een iPhone.

  28. @Arie: Ja, wacht met smart op zakelijke mogelijkheid!

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.