Reacties voor: ING Bankieren-app 1 miljoen keer gedownload

De mobiele app ING Bankieren is volgens de bank 1 miljoen keer gedownload. Dit zou betekenen dat hij gemiddeld 6.200 keer per dag is gedownload. Ook is er een kleine update voor de app uitgekomen.
Lees het complete artikel → ING Bankieren-app 1 miljoen keer gedownload
Bastiaan Vroegop -

Reacties: 20 reacties

  1. 70 procent van de app-gebruikers is een man, wat betekent dat hij door overwegend minder vrouwen wordt gebruikt.

    Hoe weet ING nu of ik (m) of mijn vriendin (v) de app gebruikt? Hebben ze marktonderzoek gedaan?

    En de conclusie van iPhoneclub lijkt me inderdaad juist: Als 70% van de gebruikers man is, dat vrouwen een overwegende minderheid van de gebruikers zijn 😉

  2. Jeetje ik dacht dat het de meest populaire Nederlandse app ooit was omdat het vandaag 1 miljoen keer gedownload was :O Blijkt dat het tot vandaag 1 miljoen keer is gedownload.. 😛

  3. @DJGizbo: ‘t zal te maken hebben op welke rekening je inlogt! Deze staat wel op naam en dan is ‘t geslacht ook bekend.

  4. Gebruik hem ook veel. Kom bijna niet meer op de website van ING.

    Bovendien gaat toch veel automatisch.

  5. sowieso een van de slechte banken van nederland

  6. Origineel geplaatst door devi
    sowieso een van de slechte banken van nederland

    Is dat persoonlijk of zijn er feiten?
    Zit er zelf al vanaf het begin en heb zelf geen problemen met de bank, wordt altijd prima geholpen.

    Ja er waren wat storingen laatst, maar dat heeft elke bank wel eens. Daar doe je niks tegen.

  7. 1 miljoen keer gedownload? Laat mij die app nou 900.000 keer gedownload en verwijderd hebben.

  8. @devi: Ben je wel klant bij die bank?
    Ik ben al zeer lang klant en ben buitengewoon tevreden.

    @elvar: Niets beters te doen?
    Ik gebruik de app vaak zowel op iPhone als op iPad en het werkt bijzonder eenvoudig en foutloos.

  9. @Seender: Goed punt, maar we hebben een en/of rekening 😉

  10. Ik mis in België de iPad app, ik weet dat deze er wel is in Nederland.

    Gemakkelijk om snel even te checken als er stortingen hebben plaats gevonden.

  11. Deze dame zou hem graag gebruiken maar ik krijg hem niet aan de praat. Ik kan alles correct invoeren, maar dan krijg ik de foutmelding dat ik contact met de ING op moet nemen. Dan moet ik 0,10 Eurocent p/m betalen en daar heb ik geen zin in. Eindeloze wachtmenu’s! Zo’n app hoort het gewoon te doen. Na de vorige update werkte hij nog niet. Ik heb er geen hoop op dat deze update voor mij de oplossing zal zijn.

  12. @macbookto: misschien heb je een zakelijke rekening? Ik wel en daar werkt de app nog steeds niet mee. Wordt hoog tijd dat ING dat ook eens vrij geeft.

  13. Nee, volgens mij gewoon particulier. Ik neem heel secuur de gegevens van mijn pas e.d. over, maar het lukt niet.

  14. Het werd al jaren tijd dat ING met een App op de proppen kwam. De ABN had er allang een. De vorige app was bedroevend slecht en gekoppeld aan msn. Gelukkig hebben ze alle reacties van de klanten ter harte genomen. De huidige app verdiend 5 sterren 🙂 alleen heb je voor verschillende apparaten een nieuwe inlogcode nodig maar buiten dat, niets dan lof

  15. iTunesconnect geeft geen verschil tussen nieuwe downloads en upgrades. Ben benieuwd hoe ING aan dat aantal downloads komt…

  16. @macbookto: Ik heb precies hetzelfde probleem, ik heb mijn beklag gedaan bij een Ing vestiging, ook ik ben niet bereid om hun 0900 nummer te bellen. De baliemedewerker stelde voor om met hun telefoon het voor elkaar te maken, misschien een optie voor jou.

  17. Bedankt Garry, eens even uitvinden waar nog een ING vestiging is, want die zijn hier allemaal opgeheven. Weet jij wat er aan de hand was toen je belde? Wat zeiden ze?

  18. @macbookto, heeft U een MijnING ‘account’ op uw naam staan? U moet over MijnING beschikken om gebruik te maken van de App.

  19. Macbookto: Ik ben er niet verder op ingegaan. Ik heb het vanmorgen nog weer geprobeerd, maar nog steeds lukt het niet, ik doe het er wel zonder.

  20. Jammer, ik zou wel eens willen weten waar het probleem zit. Ik erger me aan al die instellingen die je minutenlang aan het lijntje houden voordat je op de juiste afdeling bent.
    Ik kan het ook eens proberen om het schriftelijk te doen via een e-mail

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.