Reacties voor: HelloInbox: één iPhone-app voor e-mail, Twitter en Hyves

HelloInbox is een nieuwe Nederlandse app waarmee je e-mail, Twitter en Hyves-berichten kunt combineren. Later komt er ook Facebook bij.
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 34 reacties

  1. Zou het pas echt geweldig vinden als het er een was met twitter, hyves, mail EN facebook. Dan heb je echt een alles in een app.

  2. Sorry hoor maar Hyves bloed dood. Sinds de overname van de Telegraaf zie ik geen toekomst meer hierin, wat de meerwaarde van deze app tov bv Twezr tot een minimum beperkt.

  3. @Thijs: Helemaal mee eens, ik had al langer onvrede over Hyves, maar dat was de druppel.

  4. @Thijs: Yup, hyves is minder populair. Het is nu vooral Twitter of Ping.
    Ik denk dat ik dit maar eens ff ga bekijken. Kan misschien wel handig zijn.

  5. Ik vind de mail app van apple zelf al prima zo. Ben allang al blij dat ik het gescheiden kan houden van mn social updates dmv verschillende apps te gebruiken. Als het allemaal in 1 layout wordt vertoond is de kans een stuk groter dat ik loop te texten naar de verkeerde source. Ik gebruik Hootsuite zo nu en dan ook nog en daar merk ik al dat ik moeite heb om het verschil te zien..

  6. Waardeloos.. ze vergeten de belangrijkste: FaceBook!

  7. ik gebruik twitter en die deelt het weet met hyves en facebook. verder gaat hyves inderdaad dood en gaat komend jaar iedereen naar facebook.

  8. @Ed:

    Gonny schrijft duidelijk dat ze met Facebook bezig zijn. ‘t Is gratis en er wordt nog druk aan doorontwikkeld. Ik zie dat niet als ‘waardeloos’…

    my 2ct

  9. Kansloos. Hyves is dying.

  10. Kansloos. Hyves is dying.

  11. @Ed, facebook support komt eraan!

    over het uitlezen van al in de iPhone geconfigureerde e-mailaccounts, dit zou mooi zijn maar is helaas niet mogelijk:(

    Het gebruik van al bestaande accounts zoals Twitter en Hyves zodat je geen eigen HelloInbox account moet aanmaken is wellicht mogelijk. Het klinkt als een goede optie dus hier gaan we zeker naar kijken.

    Dirk
    http://www.helloinbox.com

  12. De recensie van iPhone club zegt genoeg. Alleen maar negatieve punten.

  13. hmm, inloggen op twitter lukt ook niet meer op de app

  14. Ben juist blij dat er ook eens een app voor Hyves is. Denk dat er prima plek is voor Hyves en Facebook. Laten we er ook een beetje trots op zijn dat een oer-Nederlandse site als Hyves het nog zo goed doet.

  15. Er is nu al een storing, updates van berichten werkt niet.

  16. Erg langzaam en dat op iPhone 4.

  17. Beetje laat, hyves is uit.
    Facebook is helemaal in!

  18. Prima initiatief!

    Enne..

    Hyves bloed niet dood er vindt alleen een verschuiving in leeftijd plaats… Ouderen en jongeren zullen op Hyves blijven. Vooral late twintigers en dertig plussers ruilen Hyves in voor facebook.

    Ik blijf, als ondernemer, beide doen want een netwerk blijft een netwerk en vooral jongeren geven een bedrijf toekomst.

  19. App werkte eerst niet helemaal goed (updates en berichten kwamen niet binnen), maar begreep via een mail van de ontwikkelaars dat de servers regelmatig overbelast zijn.

    Er lijkt dus zeker behoefte aan te zijn!

    Geeft toch wel aan dat Hyves nog niet aan het dood bloeden is.

  20. De app vind in niet in de appstore

  21. fring en nimbuz dien dit al jaren en nog veel meer mogelijkheden dus een app die de plank volledig mus slaat

  22. En hoe gaat het programma met je gegevens om. Het programma kent nu je wachtwoorden. Wie zegt mij waar dat allemaal heen gestuurd word?

  23. Orbit. Ook gratis en die heeft de functie social volume. Zodat je bepaalde vrienden ff wat zachter kan zetten. Én hij vult je adresboek ook nog eens aan.

  24. Grappig dat iedereen denkt dat Hyves aan het dood gaan is of al dood is. Zijn allemaal aannames.
    Elke dag komen er meer Nederlanders op Hyves dan Amerikanen op Facebook en MySpace samen.

    Hyves heeft nu meer dan 10 miljoen gebruikers. Facebook heeft iets meer dan 1 miljoen gebruikers uit Nederland en België.

    Dit zijn geen aannames maar cijfers van Facebook en Hyves.

    Alleen maar omdat je er zelf weggaat betekend niet dat heel Hyves dood is.

    Verder even ontopic:
    Ik ben het er wel mee eens dat HelloInbox een doelgroep overslaat door Facebook eruit te laten. Las net dat dit er dus nog aankomt.

  25. @PuddingNL: Hyves, bloed wel degelijk op de duur dood. Uiteraard is het een aanname dat met de overname van Telegraaf de neergang is ingezet maar de Telegraaf zal de miljoenen ook terug willen verdienen en dat kan mijn inziens enkel over de rug van de gebruiker (met reclames ed).

    De statistieken wijzen duidelijk in het voordeel van Facebook. Zie bijvoorbeeld: http://google-advies.blogspot.com/2010/02/hyves-vs-facebook-wie-wint.html

    Hyves zal voor scholieren wellicht interessant blijven maar ik voorspel dat Facebook de toekomst heeft, ook voor deze sector.

  26. Origineel geplaatst door Thijs
    @PuddingNL: Hyves, bloed wel degelijk op de duur dood. Uiteraard is het een aanname dat met de overname van Telegraaf de neergang is ingezet maar de Telegraaf zal de miljoenen ook terug willen verdienen en dat kan mijn inziens enkel over de rug van de gebruiker (met reclames ed).De statistieken wijzen duidelijk in het voordeel van Facebook. Zie bijvoorbeeld: http://google-advies.blogspot.com/2010/02/hyves-vs-facebook-wie-wint.htmlHyves zal voor scholieren wellicht interessant blijven maar ik voorspel dat Facebook de toekomst heeft, ook voor deze sector.

    Scholieren van 15 stappen momenteel massaal over naar FB. En ik kan het weten, heb een zoon van 15. Zat eerst op Hyves en nu stromen zijn vrienden op FB binnen omdat Hyves uit is. Zoals hij beweert.

  27. @GJ75:
    Nee, dat zegt dat de server van deze app niet berekend is op zijn taak. Hyves ís dood.

  28. Origineel geplaatst door PuddingNL
    Elke dag komen er meer Nederlanders op Hyves dan Amerikanen op Facebook en MySpace samen.

    Hahahahahahahahahaha!
    http://mashable.com/2010/11/16/facebook-social/
    “Facebook has more than 500 million members, and more than half of them use Facebook every day, with growth accelerating thanks to mobile.”

  29. http://www.hyves-of-facebook.nl/
    Hier zie je dat Hyves een grote groei heeft tegenover Facebook die gelijk blijft.

    Ongeacht dat iedereen in je omgeving weggaat bij Hyves heeft Hyves in Nederland nog steeds een grotere groei dan Facebook.
    Dit zijn geen aannames van mensen uit de omgeving die weggaan omdat het uit zou zijn maar keiharde cijfers.

    Maar begrijp me niet verkeerd. Ik gebruik zelf Facebook veel meer dan Hyves en ben ook Facebook voorstander.

    Ik ga er verder niet meer op in gezien Hyves vs Facebook niets met de applicatie zelf te maken heeft.

  30. Ik snap nog steeds niet dat mensen op Facebook gaan en blijven terwijl de privacy issues al meerdere malen in het nieuws zijn geweest.

  31. @Bart Server van die app was wsl. inderdaad niet op de taak berekend. Maar een beetje een discussie over woorden.

    Hyves, tja de tijd zal het leren. Voor mij in ieder geval nog niet dood. En dat geneuzel van mensen die na de overname van Hyves door de Telegraaf ineens een reden hadden om op te stappen; beetje meeloopgedrag naar mijn mening.

    Alsof het bij FB uiteindelijk ook niet om de winst gaat.

  32. @mack: Ja goede vraag, wat doen wij van HelloInbox met je inloggegevens?

    Om te beginnen gebruiken we zo veel mogelijk OAuth: hiermee slaan we niet je username en password op, en kun je zelf altijd HelloInbox toegang ontzeggen tot je account. Twitter en Hyves ondersteunen dit. Gmail heeft het ook zeer recent toegevoegd, hebben we nog niet geïmplementeerd maar komt eraan.

    Voor andere accounttypes slaan we inderdaad je username en wachtwoord op. Dit doen we zwaar encrypted in een secure omgeving waar niemand bijkan. Ook alle communicatie tussen je iPhone en HelloInbox is versleuteld via SSL, en waar mogelijk kiezen we ook voor versleutelde manier om je mail of berichten te downloaden van de externe dienst.

    Dirk de Kok
    HelloInbox.com

  33. @marg:
    Ja eergisteren even een storing gehad, belangstelling is erg groot! Excuses hiervoor, de problemen zijn al weer verholpen.

    Dirk de Kok
    HelloInbox

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.