Reacties voor: Apps van merken scoren niet op de iPhone

Apps van grote, conventionele merken scoren niet op de iPhone. Maar liefst 80 procent van hun apps wordt minder dan 1000 keer gedownload, aldus een onderzoek van Deloitte.
Lees het complete artikel → Apps van merken scoren niet op de iPhone
Bart Breij -

Reacties: 20 reacties

  1. IMDb, Pathé, Appie, 3FM, Luisterpaal. Zoals je ziet zijn het allemaal apps die een meerwaarde hebben.

  2. Die van volkswagen zijn erg goed!

  3. Nike+ en Adidas Micoach zijn naar mijn mening wel goede voorbeelden. Persoonlijk vind ik de G-Star app ook wel mooi met de collectie.

  4. Rabobank starbucks en abercrombie & fitch. Die laatst genoemde is overigens een perfect voorbeeld hoe het dus NIET moet.

  5. De NikeiD app.

  6. Ik vind vaak dat analistenbureau’s rare informatie geven, maar met deze Deloitte ben ik het eens.

  7. Mammut Safety
    Nike+ GPS
    Red Bull TV
    Red Bull BPM
    BlueTomato

  8. De Appie (van AH) duidelijk een goede!

  9. Weber?????

    Lekkere bbq recepten hoor!!!
    5 sterren app

  10. Origineel geplaatst door Frits
    De Appie (van AH) duidelijk een goede!

    Hier is in de winkels dan ook veel reclame voor gemaakt, dus dat klopt met de conclusie van Deloitte.

  11. Rabobank, appie, SOS op reis, carglass.

  12. Appie, ABN bankieren, Pathe, 9292, NOS/PO, etc. Alleen de nuttige apps dus, vaak zijn merkapps te slordig ontworpen of hebben ze totaal geen nut.

  13. De app van Care Plus, reisapotheek geeft ook een duidelijk advies vind ik. Net als hulp op zak. Op reis heb je naast vaccinaties ook beschermende producten nodig. Dat advies geeft hulp op zak niet en Care plus wel. Ik vind de combi van beide apps heel fijn.

    De nieuwe abnamro app is wel heel goed en doet wat hij moet doen. Saldo overzicht, transacties en overboeken ,van alle gekoppelde rekeningen.

  14. Die van Heinz is ook erg goed ^^

  15. Alleen de vw race games en radio apps

  16. Reisplanner NS … noem één frequente treinreiziger met een iphone/ipad die deze app niet heeft!

  17. Ik heb minder merken-apps op m’n iPhone dan ik dacht! (Tenzij je Facebook, Hyves, LinkedIn etc. ook als merken ziet?)

    Jullie conclusie dat apps zinvol moeten zijn zie ik terug op m’n iPhone. Aan onderstaande apps heb ik daadwerkelijk iets:

    – NS
    – Nike+
    – Hulp op Zak

  18. @Pieter van Andes: Ik. Reis redelijk vaak met de trein, maar voor planning enzo gebruik ik Trein. Sneller, mooier en duidelijker.

  19. Typisch weer zo’n onderzoeks bureau. De meest briljante apps zijn van merken. Kijk naar de games. Kijk naar de bank apps, de sport apps, de GPS apps. Het gros van de apps is al een merk.

  20. Vorige week wel een handige app gedownload waarmee ik mbv een foto shutters voor mijn raam kan plaatsen. Niet iets wat miljoenen mensen gaan downloaden lijkt me, maar als je net met je huis bezig bent en die dingen overweegt is heb je er echt wat aan. Geeft een gied beeld. Merk dat erachter zit is Jasno.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.