Nieuwe iPad-reclamespot ‘Do It All’ zet retinascherm centraal

Apple heeft een tweede reclamespot voor de iPad 3 uitgebracht, met de titel 'Do It All'. Notities maken, informatie opzoeken of schilderen: op een retinascherm doe je alles mooier.

ipad reclamespot do it allApple heeft vannacht een nieuwe reclamespot voor de derde generatie iPad uitgebracht. Het spotje met de titel ‘Do It All’ legt de nadruk op het retinascherm en de vele mogelijkheden van de iPad. De timing is slim gekozen: net op het moment dat Microsoft z’n eerste tablet aankondigt. Diverse apps komen voorbij om video’s te kijken, een schilderij of een spreadsheet te maken. Dat alles lukt nog mooier dankzij het retinascherm.

Dit is het tweede tv-spotje dat Apple voor de nieuwe iPad uitbrengt. De eerste verscheen in maart, vlak na de introductie van de nieuwe tablet en had als titel ‘This Good’. Ook daarin lag de nadruk op het retinascherm van de iPad.

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=RksyMaJiD8Y

De tekst is deze keer:

Send a note. Stay informed.
Catch a show. Make your point.
Make a memory. Make a masterpiece.
Read something. Watch something. And learn something.
Do it all more beautifully, with the Retina display, on iPad.

Suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!

Informatie

Laatst bijgewerkt 19 juni 2012, 7:35
Categorie Apple
Onderwerpen ipad, reclame

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.