Reacties voor: Problemen met Eredivisie Live via Ziggo op iPhone niet zomaar verholpen

Ziggo weet nog niet wanneer haar abonnees op Eredivisie Live de wedstrijden live op hun iPhone, iPod touch of iPad kunnen zien. Een technisch IT-probleem zorgt ervoor dat de functie momenteel niet werkt.
Bart Breij -

Reacties: 18 reacties

  1. echt waardeloos. vreemde van deze zaak is dat de wedstrijden van europaleague wel waren te bekijken via de app via de ziggo login. Nu de competitie begint kan het opeens niet en wijzen ze elkaar het vingertje. Zelfs ziggo live-tv werkt opeens ook niet meer. We gaan weer terug naar de CASEMA tijdperk, daaaaaaaag ZIGGO

  2. Ik heb helemaal geen brief gekregen.

  3. Ook bij het spel Profcoach heeft Ziggo problemen.
    Door een ‘storing’is het al een week niet mogelijk om opnieuw in te loggen en je team aan te passen.
    Gaat weer lekker bij Ziggo!!

  4. Ziggo is alleen goed in het verhogen van kosten voor diensten die ze niet en/of slecht leveren. Vandaar dat ik vorig jaar Ziggo vaarwel heb gezegt. Het enige wat Ziggo belangrijk vindt zijn de aandeelhouders. Voor hun taak is Ziggo echter incompetent.

  5. Ook de abonnementen die via Eredivisie live zijn afgesloten voor de iPhone werken niet.

  6. Niet alleen bij Ziggo-klanten!!
    Bij ons (KPN) was het ook “bal”…heb een klacht ingediend maar nog geen reactie gehad!!

  7. Dat is weer echt ziggo dat had je van te voren kunnen weten !

  8. Wat een work-around is: ga met safari naar de desktopsite en log daarop in. Dan kun je de beelden alsnog op je iPhone (en iPad, daar is geen speciale app voor) kijken.

  9. Hmm, ik kreeg ook een mail dat ik een gratis abo kreeg voor de iPhone. Ik had een abo om op internet EL te kunnen kijken (heb geen digitale TV).

    Bij mij werkte het dit weekend echter prima. Kon live de wedstrijden zien, en ook alle goals stonden gelijk klaar en waren goed te bekijken.

    Ik dacht nog: topservice! Gratis abo EN het werkt. Maar als ik dit zo hoor… oei oei oei!

  10. Op de iphone gisteren nergens last van gehad.
    Maar op de laptop kon ik niet inloggen, terwijl ik dan toch liever via de laptop kijk( groter beeld) Baal er wel van aangezien je al belachelijk veel betaald per maand.

    Hopelijk is aankomende woensdag opgelost aangezien dan duitsland er live op is.

  11. Ligt niet alleen aan Ziggo, maar voornamelijk ook aan eredivisielive! Ik heb al meerdere mails gestuurd naar eredivisielive, maar krijg nul op het rekest!

    Ik vind het echt gewoon oplichterij van eredivisie, en ben ook zeker niet te spreken over Ziggo! Om het nog maar niet te hebben over HBO en het inloggen in die app via Ziggo. En ik ben al helemaal niet te spreken over het on demand gedeelte van Ziggo. HBO, Film 1, Eredivisielive.. Helemaal niks werkt naar behoren!

    Er wordt verwacht dat we dik betalen, maar we krijgen er niks voor terug!

  12. Waarom heb ik daar nooit wat over gehoord? Tenzij mijn vriendin de brief gewoon heeft weggegooid.

  13. Vind het zo vreemd dat er bij dit soort trajecten geen fatsoenlijke betatesten gedaan zijn (zo lijkt).
    Mag aannemen dat de ontwikkaars van de app(s) daar bekend mee zijn. Je visitekaartje hangt er immers aan.
    Maar kan ook budget issue zijn geweest natuurlijk.
    Testen met kleine groepjes scheelt een hoop kopzorgen zoals dit :-).

    Daarnaast vind ik het raar dat niemand van Ziggo de moeite neemt hierop te reageren. Er is inmiddels toch een webcare team??
    Dat zou enorm schelen. Vraag naar gegevens en zorg dat negatieve reviews positieve worden.

  14. @Martijn dan heb je misschien nog de oude versie Eredivisie Live app, sinds de update doet hij het bij mij niet meer namelijk, de oude ipa had ik gelukkig nog op me harde schijf staan en erop gezet en hij draait als een tierelier:p

  15. Sinds een paar weken heb ik een abonnement op Eredivisie Live Mobiel. Hiermee kan ik thuis via WiFi voetbalwedstrijden bekijken op mijn Galaxy S3.

    Tot voor kort werkte dit prima.

    Echter sinds deze week als ik een wedstrijd wil bekijken en “BEKIJK NU LIVE” aanklik, krijg ik via een popup schermpje de volgende mededeling:

    “Kan video niet afspelen”
    “Deze video kan niet worden afgespeeld”

    Ik heb niet het idee dat het aan mijn pda of de KPN ligt. Dus waarschijnlijk aan Eredivisie Live!?

  16. Nog geen reactie gehad van Eredivisie Live!

  17. Ik ben net terug van vakantie uit Spanje, hoopte nu wel eredivisie-live via mijn Ipad2 te kunnen kijken, maar nog steeds niets. Ik heb zelfs geen brief ontvangen van Ziggo. Nooit geen problemen met Ziggo gehad, behalve met deze App. Die heeft sinds zijn introductie, en ik ben al meer dan een jaar lid van Eredivisie-live, bij mij nog nooit gewerkt. Ik vind dat Eredivisie-live, de leden tegemoet moet komen, vanwege de storingen van Ziggo. Dan krijg je pas goede mond-tot-mond reclame en is iedereen toch een beetje tevreden dat het allemaal zolang moet duren voor het werkt.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.