Reacties voor: Ontwikkelaar Level’D maakt iPhone-game met te lange naam

The Ball Is Too Fast, The Game Is Too Slow, The Name Is Too Long is de eerste iPhone-game van de Nederlandse ontwikkelaar Level'D.
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl -

Reacties: 15 reacties

  1. Ziet er nog best leuk uit eigenlijk. Ben benieuwd of het ook een beetje lekker speelt.

  2. Ooh als je de titel leest denk je eigenlijk eerst dan Apple de game heeft afgewezen omdat de naam te lang was :p

  3. Voor op de ipad misch wel nice:)

  4. @tim: Precies waar ik aan dacht ;p

  5. @tim: Same here.

  6. @tim: Haha ik had hetzelfde inderdaad

    Ontopic: ik zou hem hebben gekocht als er gamecenter en online multiplayer in zat. Op dit moment vind ik het nog niet het geld waard helaas…

  7. ziet er best grappig uit, maar beetje jammer dat je je eigen zo belachelijk maakt met zo’n naam.. had toch wel iets anders kunnen verzinnen lijkt me

  8. Vind het wel slim dat ze zo’n lange naam hebben gekozen. Valt ontzettend op, en sites als deze maken alleen al reclame door het hebben van de lange naam.

    Vind het ook erg jammer dat hij er niet voor iPad is, en dat er geen Game Center + multi-player ondersteuning in zit, verder ziet het spel er erg leuk uit. Ik twijfel nog even of ik ‘m aan zal schaffen.

  9. Waarom gaan al die links naar de Appstore altijd via een adserver. Het zijn allemaal verkapte advertorials? Het bericht is verder ook nietszeggend, alleen over de naam wordt wat gezegd.

  10. Beginners foutje zullen we maar zeggen 😉 … hehehe

  11. Eigenlijk had de naam nog langer moeten zijn:

    ‘… and the price too high!’ 😉

  12. Leuke game hoewel ik de iphone persoonlijk iets te klein vind voor 2 spelers. Maar wellicht dat de iPad daar vanavond verandering in kan brengen.

    Juist omdat hij van een Nederlandse studio afkomstig is, mag hij wel wat extra aandacht krijgen.

  13. Hallo, ik ben een van de twee ontwikkelaars van dit spel.
    bedankt voor het eerlijke commentaar. Erg nuttig om te lezen wat mensen belangrijk vinden.
    Ik snap het verlangen naar on line multiplayer, maar voor ons eerste project was dat nog geen realistisch doel. Voor ons was het belangrijk om eens een spel af te maken. 😉 wat dat betreft kwam game center ook met iets te laat uit voor ons. We denken er wel over na om dit op een later moment nog toe te voegen.
    Het spel zal ook heel geschikt zijn voor de ipad inderdaad. grote kans dat deze ook wel een keer gemaakt gaat worden 😉

  14. Studio is wel een erg groot woord voor wat wij zijn. 😉

    Origineel geplaatst door Robbert-Jan
    @tim: Haha ik had hetzelfde inderdaadOntopic: ik zou hem hebben gekocht als er gamecenter en online multiplayer in zat. Op dit moment vind ik het nog niet het geld waard helaas…

    Deze game is met een budget van 0 gemaakt, dus wij kunnen ons die hele server architectuur niet veroorloven, dus multiplayer misschien in toekomstige games? 🙂 Gamecenter was, toen de game afgerond was, ook nog niet uit, maar is wel iets waar we nog over aan het na denken zijn. Er zijn zowiezo een aantal dingen die we er nog in willen patchen.

    Origineel geplaatst door Makkiej
    ziet er best grappig uit, maar beetje jammer dat je je eigen zo belachelijk maakt met zo’n naam.. had toch wel iets anders kunnen verzinnen lijkt me

    Ochja, ik denk dat als je de game speelt wel inziet dat de naam wel bij de rest van het spel past. 😉 We hebben verder geen pretensies over wat de game is. We hebben onze eigen smaak over decennia oude concepten heen gegoten en dat stukje mafheid hoort daar bij.

    Bedankt aan jullie allen die de game een kans hebben gegeven!

    iPad versie, hmmm. 😉

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.