Reacties voor: NDrive al drie weken uit de App Store, nog steeds geen opheldering

NDrive is al drie weken uit de App Store verdwenen. De applicatie is onvindbaar en de ontwikkelaar geeft geen opheldering.

Reacties: 37 reacties

  1. En wat is NDrive???

  2. @ivo:

    Een navigatie programma.. voor de benelux was je 5 euro kwijt dus een zeer interessante aankoop..

    Volgende x ff google gebruiken, is niet zo heel moeilijk..

  3. Mmmh, zou het iets zijn met de mkt. manager die de bruto marge (omzet) zag verdampen waaraan zijn bonus gerelateerd was ?
    Freeconomy: There is a war going on
    (and Google usually wins…)

  4. Het viel me al op dat ik het niet meer kon terug vinden! Blij dat het weer terug komt. Hopelijk hebben ze het ook even goed aangepast!

  5. Vond het ook al vreemd. Wilde het na updaten naar Ios4 opnieuw downloaden , was hij er niet meer. Kreeg nog een mail terug dat er verschillende bugs waren en dat ik voor vragen bij Apple moest zijn. Hoop niet dat ik mijn geld nu kwijt ben…

  6. Jammer, dan zal de noodzakelijke update voor de Beneluxversie (flinke bug in huidige versie) ook wel op zich laten wachten.

  7. Ik dacht een jaartje geleden, laat ik lekker voordelig budgetnavigatiesoftware voor de iPhoney kopen, ipv het dure (maar degelijke) TomTom of Navigon.

    Jezus wat een drama, de eerste versie gaf geen of verkeerde markeringen op het scherm, je kon eigenlijk alleen navigeren door te kijken hoe de ingekleurde weg op de kaart liep. Toen kwam er een paar maanden later een gratis update, eea was flink verbeterd (rijlaanassistent bv en betere signalen). Alleen nu blijft ie regelmatig hangen.. rijd je ergens en blijft je locatie stilstaan voor een paar honderd meter. Of hij blijft de route hercalculeren (springt ie heen en weer over verschillende wegen).

    Gevolg, enorme waas van woede in de auto en doordat ik zo was afgeleid gleed ik naar de stoeprand.. even lekker schuren met mn velg 🙁 [insert enorm scheldwoord] NDRIVE.

  8. Met Navigon gaat het al niet veel beter geoof ik. 3D kaarten doen het op 4.0 niet meer. Geen woord over een update. En dat voor een app van 80 euro en 10 euro voor de 3D kaarten.

  9. Ja ik had NDrive gekocht, gewoon perfect
    Alleen pc opnieuw geinstalleerd en hub iTunes haalt al mijn programmaas weg dus ook NDrive
    Kan ik hem niet meer downloaden heel jammer

  10. Ben tevreden over Ndrive, voor mij beter dan Navigon

  11. NDrive is geen perfect programma maar door reviews te lezen had je dat vantevoren kunnen weten. Ik stoor me er niet zo aan, over het algemeen een prima app.

    Hopen dat ze geen problemen hebben met het kaartmateriaal… daarom is Nav4all ook opgedoekt…

  12. Origineel geplaatst door Rene Nieuwenhuis
    Met Navigon gaat het al niet veel beter geoof ik. 3D kaarten doen het op 4.0 niet meer. Geen woord over een update. En dat voor een app van 80 euro en 10 euro voor de 3D kaarten.

    Nou, dat is niet waar: er komt een update aan (1.6.0): Navigon heeft al een filmpje waarin ze de nieuwe versie (met multitasking en nieuwe karten) demonstreren.

  13. Ndrive heeft compatibiliteits problemen met iOS4 en daarnaast is de Benelux versie niet beschikbaar sinds maanden, er zijn al verschillende updates geweest, maar op de een of andere manier kan men hier niet updaten.
    Toeval wil dat ik afgelopen week contact met hen gehad heb, ze verwijzen iedereen door naar Apple om de problemen te melden.

  14. Heb zelf ook Ndrive en destijds voor 30,- gekocht
    Het programma heeft zijn geld al driedubbel en dwars terug verdient ik vond hem even goed als tomtom alleen ziet het er maybe wat minder mooi uit maar who gives a f***
    Ik kom er mee van A naar B

  15. Wij waren met de Ndrive Canada daar op vakantie en (gelukkig) werkte de ubdate van Ndrive daar niet goed. Ik resette de Iphone en hij navigeerde weer goed ( Nederlands tallig). Thuis gekomen van een schitterende campervakantie in Canada BC met een zeer goed nederlandtalige Ndrive in hij na ubdate nu ALLEEN Engels tallig?

  16. @Sjors: heb dit gemeld bij appstore en een tegoed van 3 nummers van I-tunes gekregen.

  17. @gerald: Wat gul van apple.

  18. Ik wilde Ndrive voor Frankrijk kopen, maar is geen enkele app store te vinden.

    Ik vind het een prima app voor 5 euro.
    Kan geen tomtom tegen op….

    Het zal wel met rechten te maken hebeben voor de kaarten…. Komen steed minder leveranciers van, dus meer monopoly

  19. Ik kan me voorstellen dat de Marketing Manager, met zijn prijsbeleid, ontslag heeft gekregen. En ik kan me ook voorstellen dat “de concurrentie” bij Apple heeft geklaagd over dat prijsbeleid.
    Maar het is wel jammer dat dergelijke “low-budget” routeplanners ten onder gaan aan dit soort monopolistische activiteiten, want iemand als ik (geen verdere kwalificatie) maak heel weinig gebruik van een routeplanner, alleen in de vakantie. Dan is 50 euro voor twee weken rondrijden, bijv. in Canada, eigenlijk te duur.

  20. @Sjors:

    je kunt hem gewoon via itunes terugzetten naar je iPhone, heb ik ook gedaan…

  21. @maftijs:

    Uhm ik kan dat niet want ik heb zojuist een nieuwe mac gekocht en ik kan hem dus niet meer downloaden via de itunes store

  22. @Raffy1:

    Ik vind dit eigenlijk een beetje Bullshit.. Alsof Tom Tom gaat klagen: ‘Steve, ik bied mijn kaarten te duur aan en daarom nemen ze een alternatief, help me alsjeblieft..’ Tuurlijk niet.. Zoiets heet marktwerking.. En omdat Ndrive niet de beste navigatie is, kunnen ze dus niet de hoofdprijs ervoor vragen en zij vechten daarom dan ook met de prijs ipv de kwaliteit..

  23. @willem1509 Of je dit nu “bullshit” wilt noemen of een ander denigrerend woord. Het werkt wel zo.
    NDrive stond een tijd lang boven TomTom op de lijst van “Best Betaalde Apps” en dat staat niet zo goed.
    Daarnaast krijgt Apple een % van de opbrengst van een applicatie, dus zullen zij ook liever TomTom app’s verkopen. Daar hoeft Steve niet voor te worden gebeld, want dat hebben de Apple accountants zelf ook wel door.
    Het blijft natuurlijk een theorie, maar het is wel vreemd dat NDrive alle klachten doorverwijst naar Apple.

  24. @willem1509 Als je voorheen met Time Machine of een ander de iTunes folder hebt ge-backup-t, kan je de applicaties altijd weer op een nieuwe Mac zetten.

  25. @Raffy1:

    Tnx voor de tip, maar heb hem helaas niet ge-backup-t. Ik ben van een windows pc naar een mac overgestapt en ben in alle enthousiastheid het vergeten over te zetten en mijn pc heb ik reeds weer verkocht:S.

  26. Zelfde probleem. Ik had zowel de Nederlandse versie en nadat deze erg beviel ook de Europese versie gekocht voor op mijn 3gs. Een leuke autovakantie naar Italië en Frankrijk zo goed als probleemloos mee genavigeerd.

    Na een update naar os 4 was de app ineens weg. Ik heb melding gemaakt bij Ndrive die mij doorverwezen naar Apple. Van Apple kreeg ik het aankoopbedrag van Ndrive Europa terug. Ndrive Nederland was te lang geleden aangeschaft vertelde men.

    Ik vind het erg jammer want Ndrive was up to date, goedkoop en werkte erg plezierig. Ik hoop de app weer terug komt in de Itunesstore. Maar ik ben bang van niet,

  27. Hoi allemaal, al enig nieuws? Ik kan hem nog steeds niet opnieuw installeren op mijn iPhone. Enne, backuppen is me nooit gelukt vanwege een error.

  28. Jammer, de Benelux versie werkte goed, en op ios4 gaat het ook nog wel, maar een update is nodig.. Ik zou ook wel willen upgraden naar west europa..
    Via hun website wordt je doorgestuurd naar de app store, waar je dan geen software vindt..
    Beetje vreemd.!!!!!

  29. @Gert: ik merk idd hetzelfde en was zeer zeer tevreden. Zeker de update met lane assistance werkte erg handig.

  30. @Patrick Koning: Hoi Patrick, ook gereageerd via twitter (@ndrive) maar tot op vandaag geen tegen reactie, er wordt wel over andere zaken getwitterd. Dus moeten ze mijn bericht gelezen hebben…

  31. Weet iemand al iets over Ndrive?

    Origineel geplaatst door Gert
    Jammer, de Benelux versie werkte goed, en op ios4 gaat het ook nog wel, maar een update is nodig.. Ik zou ook wel willen upgraden naar west europa..Via hun website wordt je doorgestuurd naar de app store, waar je dan geen software vindt..Beetje vreemd.!!!!!

    Weet iemand al iets van Ndrive?
    Het is zo een beetje radiostilte.. krijg nergens reactie op..

  32. Toch vreemd, sterker nog, ik vindt het zeer klant-onvriendelijk. Ik druk me nog netjes uit. Er is voor een product betaald en je verwacht toch enige service. Het bedrijf is, zo doet hun website voorkomen, gewoon actief.

  33. Vandaag weer even gechecked, maar nu werken de links naar de Apple Store niet meer op de site 8-(

  34. Ik heb navigon geïnstalleerd , Goedkoop is dus ook niet alles… N drive heeft voor mij afgedaan……..
    Gert.

  35. Waar blijft Ndrive???

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.