Reacties voor: Kinepolis: Belgische bioscoopkaartjes kopen op je iPhone

De Belgische bioscoopketen Kinepolis heeft een iPhone-applicatie gelanceerd. Binnenkort wordt daar de mogelijkheid om kaartjes te kopen aan toegevoegd.
Elger van der Wel - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 25 reacties

  1. Ik koop de tickets al jaren via internet en is veel beter als de bioscopen in nederland lekker je eigen stoel uitkiezen en dus altijd een goede plek. zou mooi zijn dat je het kaartje ook vanaf de iphone daar kan laten inscannen πŸ™‚

  2. Nice! perfect.
    hebben ze in nederland geen kinepolis?

  3. ook interessant voor nederlanders, ik heb soms de indruk dat er bij metropolis in antwerpen meer nederlanders zijn dan vlamingen πŸ˜›

  4. Mooie vooruitzichten dus … πŸ™‚

  5. Nice!
    Kocht ze normaal altijd online. Dan moest je je kaarten nog wel uitprinten. Hopelijk hoeft dat dan ook niet meer!

  6. Handige app voor mij!
    Zeker omdat ik dichtbij de grens woon en regelmatig naar Metropolis Antwerpen ga!

  7. Ja, daar ben ik dan ook benieuwd naar. Moet je dan gewoon je email laten zien of iets dergelijks? Of je krijgt een code voor de kaartjes. πŸ˜›

  8. Yes!! Ik ga altijd naar deze bioscoop toe! Echt super dat ze dit gaan doen!!

  9. Ik dacht meteen : Ha, dat is handig ! We gaan vrijwel elk jaar een weekendje naar Antwerpen en dan ook naar Kinepolis (en in een van de tentjes daar een hapje eten).

    Maar…toen dacht ik….als je daar naar binnen loopt, dan staan er meer dan voldoende automaten, zonder wachtrij, om je kaartjes te kopen. Enige voordeel zou zijn dat je van tevoren de kaartjes kan reserveren maar ik heb nog niet eerder gehad dat een voorstelling uitverkocht was. Ondanks dat het altijd wel een vrijdag-en/of zaterdagavond was.

    Denk dat ik ‘m toch maar aan me voorbij laat gaan…..

  10. @ Marco
    Daar heb je gelijk in staat bijna nooit een rij maar toch is lekker als je van te voren kan boeken, doe ik altijd via internet en dan printen maar als dat via de iPhone kan is wel ideaal πŸ™‚

  11. Een plaatsbewijs is eigenlijk niet eens nodig daar… Je reserveert een stoel en als er iemand op een stoel zit zonder reservering dan licht deze rood op…

    Die bioscopen zijn zo oneindig veel beter dan PathΓ©!

  12. en hoe gaan we dan betalen?

  13. Als je nu een ticket on-line koopt en hem niet uitprint maar de nummer van de barcode opschrijft kun je ook je tickets afhalen aan een ATM met dat nummer. Ik denk dat het in de iPhone app op dezelfde manier zal gaan werken.

  14. @ Marco
    Uitverkocht misschien nie. Ma ik wil nie op de 1ste rij gaan zitten :).
    Ik bestel bijna altijd online zodat ik weet dat ik toch een redelijk deftige plaats heb.

  15. Is idd toch wel zeer makkelijk hoor, je kan je plaatsen in de zaal zelf kiezen, dus als je goed op tijd bent altijd de beste plaatsen, moet je niet druk te maken voor wachtrijen, in de Kinepolis Hasselt waar ik steeds ga is het best wel druk op vrij en zaterdagavonden.

    Ik doe het nu ook al steeds online, en je hoeft dan niet je tickets af te drukken, je kan ook gewoon de code overschrijven of in je mail op je iphone bekijken en deze invullen in de ticketautomaat zodat deze het voor je adrukt. Toch gaat het nog makkelijker worden moest ik het last minute nog kunnen doen op men iphone. Prachtig initatief, mooie app. Aanrader!

  16. Handig hoor… Zeker voor de plaatsen die meestal direct weg zijn… Dan kan ik de kaartjes kopen terwijl ik onderweg ben πŸ™‚
    Ik vraag me enkel af hoe er betaalt dient te worden πŸ™‚

  17. Hey @Marco/Stephan,

    Mss is het in metropolis in Antwerpen niet zo druk dat er geen wachtrijen zijn. Maar hier in brussel is het wel erg hoor. Ben blij voor deze functie. Ik bestel altijd mijn tickets online op het werk op dergelijke. Maar er is niet altijd een printer in de nabijheid. Benieuwd te zien hoe ze de betaling gaan laten verlopen en hoe deze in de kinepolis gaan gevalideerd worden.

  18. Wauw! Ik zou graag zien dat de pathe hetzelfde deed. Daar heb ik een Unlimited pas. Maar moet wel steeds bellen naar een 55cpm lijn om kaarten te reserveren.
    Erg onhandig!

  19. Oh nee! al die lawaaierige Hollanders in onze bioscopen..

  20. @Luc: Inderdaad weg onze rust

  21. Ik bestel ook steeds online en print ze uit. Als een film begint om 20:15, vertrek ik om 20:15 thuis en tegen dat de film begint zet ik me netjes in het midden van de zaal. Graag een iPhone app die de barcode toont die ze dan kunnen inscannen aan de balie?

  22. Ik bestel altijd kaarten online en kies mijn eigen plaats. (brugge) Controle? Nooit gezien! Ze komen wel kijken als er een stoel “op rood staat” dus hopelijk werkt dit met de app hetzelfde! Niet uitprinten maar de app ff starten. Alhoewel, als je batterij dan net leeg is. πŸ™‚

  23. Poehee dat wordt een verademing. Hun mobiele site is verschrikkelijk traag en onhandig! Blij dat het nu makkelijker en sneller zal gaan

  24. Weet iemand hoe ja dit moet betalen dan?

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.