T-Mobile en KPN strijden via krantenadvertenties om iPhone-klant

T-Mobile en KPN strijden via paginagrote krantenadvertenties en posters om de gunst van de iPhone-klant.

KPN en T-MobileSinds afgelopen maandag is de iPhone, na ruim twee jaar exclusiviteit van T-Mobile, verkrijgbaar bij alle Nederlandse operators. Vodafone maakte dinsdag bekend dat er in twee dagen tijd ruim 10.000 iPhones waren verkocht. KPN adverteert voor de iPhone 4 met de slogan “Zo’n iPhone verdient toch een topnetwerk?”, een steek onder water naar T-Mobile vanwege de problemen met het netwerk afgelopen zomer. KPN was overigens zelf deze week nog kort slachtoffer van een grote netwerkstoring.

Voor de KPN-campagne zijn niet alleen posters in abri’s te zien, maar verschenen ook paginagrote advertenties in landelijke dagbladen zoals De Spits en De Pers. T-Mobile publiceerde deze week een soortgelijke advertentie in een landelijke krant met de slogan “Zo’n iPhone verdient toch een abonnement met onbeperkt internet?”, een verwijzing naar KPN die alleen iPhone-abonnementen mét datalimiet aanbiedt.

Met dank aan de vele tipgevers

Suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!

Informatie

Laatst bijgewerkt 3 december 2010, 14:48
Categorieën Achtergrond, Providers
Onderwerpen iPhone 4, kpn, kranten, reclame, t-mobile

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.