It's not an iPhone

Apple brengt nieuwe reclamevideo’s ‘It’s not an iPhone’ uit

Apple's reclamecampagne voor de iPhone gooit het over een andere boeg. De twee nieuwe reclamevideo's 'It's not an iPhone' tonen Apple's nieuwe aanpak.

It's not an iPhoneApple gooit het over een andere boeg met de reclamecampagne van de iPhone, door twee nieuwe video’s te introduceren. Daarin zet Apple namelijk in op een nieuwe, Engelstalige slogan. Beide video’s sluiten af met de simpele tekst “If it’s not an iPhone, it’s not an iPhone”. Daarmee wil Apple aangeven dat een andere telefoon zich simpelweg niet kan meten met de iPhone.

De twee nieuwe video’s zitten net wat anders in elkaar dan eerdere iPhone-advertenties. In ‘Loved’ zien we alleen maar heel veel blije iPhone-bezitters, waarmee Apple duidelijk wil maken wat de iPhone in je leven kan betekenen. De video ‘Hardware & Software’ probeert uit te leggen hoe Apple’s eigen technologie en iOS elkaar versterken, zonder daarbij heel technisch in detail te duiken.

De twee reclamevideo’s moeten opboksen tegen Apple’s eerdere reputatie. De recente reclamecampagne ‘Shot on iPhone‘ wist namelijk een prijs op filmfestival Cannes in de wacht te slepen.

Suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!

Informatie

Laatst bijgewerkt 10 juli 2015, 7:45
Categorie Apple
Onderwerp reclame

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.