Reacties voor: Branded games in de App Store: waarom en hoe?

Ellen was namens iPhoneclub aanwezig bij de developersconferentie van GDC en vertelt over de meest interessante presentaties over de iPhone en games en vertelt deze keer over de ins en outs van branded games in de App Store.
Lees het complete artikel → Branded games in de App Store: waarom en hoe?
Ellen de Lange-Ros -

Reacties: 7 reacties

  1. Mooi en informatief stuk dit!

    http://www.gameclub.nl bestaat nog niet …

  2. Interessant artikel, maar als een game ontwikkelen duizenden euro’s kost, waarom zijn er dan gratis apps in de app store? Niet dat ik dat erg vind ofzo maar hoe krijgen ze dat voor elkaar?

  3. @Florens:
    Die maken vaak gebruik van reclamebanners, of promoten een bepaald product;-)

  4. Mooi dat zoontje van de CEO van Volkswagen dat die niet weten wat de zustermaatschappij heeft ontwikkeld hahaha… Zegt genoeg of trapt Ipc nu ook in een stukje marketing 😉

  5. Interessant artikel. Ik heb net een boek geschreven over hoe games gebruikt (kunnen) worden als marketingmiddel. Mensen die meer hierover willen lezen kunnen terecht op mijn weblog (gamingandbranding.com) of de (gratis) samenvatting van mijn boek downloaden op http://www.laatmetjemerkspelen.nl

    Play on!

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.