Proximus liep weliswaar de Belgische iPhone-primeur mis, maar ze zien de de iPhone-klanten van Mobistar wel zitten. Tipgever Jan denkt dat er een flinke strijd om de klant is uitgebroken tussen de twee grootste Belgische operatoren. In een persbericht laat Belgacom Groep weten dat ze zich verheugen over de iPhone-lancering in België om eraan toe te voegen: “Het 3G-netwerk van Proximus is dan ook klaar om de nieuwkomer te ontvangen.”
“Hoewel de iPhone in België exclusief verdeeld wordt door Mobistar willen we preciseren dat de klanten van Proximus de 3G-gsm van Apple perfect kunnen gebruiken op ons mobiele netwerk.
De Proximus-klanten hebben trouwens de officiële lancering van de iPhone niet afgewacht om een iPhone aan te schaffen. Er zijn vandaag immers al meer dan 15.000 iPhone-gebruikers actief op het netwerk van Proximus.
Zodoende beschikken ze over het beste 3G-netwerk, dat nu reeds voor 88% van de Belgische bevolking beschikbaar is.”
Begin volgende week ontvangen de klanten meer informatie over de procedures die ze moeten volgen om een iPhone op het Proximus-netwerk te activeren. Zo moeten bijvoorbeeld de netwerkinstellingen worden aangepast.
Inmiddels zijn ook de abonnementsprijzen bekend (met dank aan Koen):
Meer info: Proximus
Jan, Koen en andere tipgevers, bedankt!
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Apple
Apple is het bedrijf achter de iPhone, iPad, Mac, Apple Watch en de andere mooie producten die we op iCulture bespreken. Lees meer over Apple's CEO Tim Cook en de andere Apple-topmensen, hoe je contact opneemt met Apple Support en de Apple Stores in Nederland en België.
Reacties: 20 reacties