T-Mobile wijst klanten op herstellen iPhone

30% van de iPhones die naar T-Mobile gebracht worden voor reparatie, zijn helemaal niet kapot, en hebben misschien enkel een reset van de instellingen nodig. T-Mobile wijst de klanten op een 6 stappenplan van Apple, zodat de klant het probleem de volgende keer hopelijk zelf al kan verhelpen.
Ramy Mobarak - · Laatst bijgewerkt:

Op het T-Mobile iPhone-blog is vandaag een nieuw bericht verschenen. Hierin wordt toegegeven dat het reparatieproces van de iPhone bij T-Mobile te lang duurt; dat dit kwam door een achterstand. Doordat de achterstand nu ingehaald is, duurt het repareren van de iPhone nu maximaal 7 kalenderdagen, waar nog wel drie dagen transport bijkomen. Je iPhone ben je nu dus maximaal 10 dagen kwijt, maar 30% van de toestellen die binnenkomen zijn volgens T-Mobile helemaal niet kapot. Mensen hebben vaak te weinig ervaring met de iPhone waardoor ze al snel denken dat hij kapot is als iets even niet werkt, terwijl een reboot het misschien zelfs al kan helpen.

Wanneer dit niet helpt, kun je ook een harde reboot uitvoeren, waarbij je de home-knop en aan/uit-button tegelijkertijd ingedrukt houdt tot de iPhone uitgaat. Maar wanneer dit niet helpt, kan een herstel misschien wel het gewenste effect hebben, al kost dit iets meer tijd.

Ook stuurt T-Mobile de klanten naar een Apple-pagina door, waar een 6 stappenplan staat om je probleem op te lossen. De meeste vaste forum-bezoekers van iPhoneclub kennen de meeste oplossingen al, zoals het hard rebooten, of de instellingen opnieuw instellen.

Via: T-Mobile.nl

Tipgever: Danny

Suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!

Informatie

Laatst bijgewerkt 2 november 2009, 1:41
Categorieën iDevices, Providers
Onderwerpen reparatie, t-mobile

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.