Sony Ericsson zet in reclamefilmpje Xperia Play tegenover iPhone

Sony Ericsson probeert klanten te werven voor de Xperia PLAY door te vergelijken met de iPhone. Natuurlijk heeft de iPhone geen schijn van kans.

xperia play vs iphoneWat doe je als je een gamestelefoon hebt gemaakt en moet concurreren met het mobiele gamesplatform van dit moment, iOS? Dan maak je een filmpje waarin jouw toestel er in vergelijking met de concurrentie veel beter vanaf komt. Sony Ericsson gaat de Xperia Play op de markt brengen, een toestel met speciale gameknoppen. Om de klanten naar de winkel te lokken hebben ze een beproefde methode gevonden: zet twee mensen naast elkaar, waarbij degene met het ‘foute’ apparaat als kluns wordt neergezet.


Sony Ericsson denkt dat vrouwen in mantelpakjes de kopers van de Xperia Play wel zullen aanspreken:

Klik om inhoud van YouTube te tonen.
Learn more in YouTube’s privacy policy.

De vrouw in het filmpje is overigens de Amerikaanse actrice, auteur en comédienne Kirsten Schaal. De Xperia Play heeft volgens het filmpje als grote pluspunten dat je echte knoppen hebt, waardoor je veel directer en preciezer kunt bedienen. De ‘bastard’ die je neerknalt kun je zelfs zien. Uiteraard heeft de iPhone geen schijn van kans tegen dit fantastische toestel.

Sony Ericsson probeert ook klanten te winnen met katten…

Klik om inhoud van YouTube te tonen.
Learn more in YouTube’s privacy policy.

… en met satanische boodschappen:

Klik om inhoud van YouTube te tonen.
Learn more in YouTube’s privacy policy.

Informatie

Laatst bijgewerkt
23 maart 2011 om 13:04
Onderwerp
Categorieën
Apple, iDevices

Reacties: 68 reacties

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.