Vodafone belooft sympathiek gebaar aan klanten

Vodafone belooft dat klanten die door de storing zijn getroffen, kunnen rekenen op een "sympathiek gebaar". Wat dit precies zal zijn, vertelde Vodafone nog niet. De storing zorgt sinds woensdag 4 april voor problemen in de Randstad.

Vodafone iPhoneKlanten van Vodafone die zijn getroffen door de storing in de Randstad, kunnen nadat alle problemen zijn opgelost op een “sympathiek gebaar” rekenen. Wat dit precies zal zijn, is nog niet duidelijk. De provider zegt zich eerst te richten op het herstellen van het netwerk. De storing werd gisterochtend veroorzaakt door een brand bij een zendpost.

Een woordvoerder van Vodafone stelt het volgende tegenover ANP:

We richten ons nu met name op het herstellen van het netwerk, maar we denken al wel vast licht vooruit over een gebaar aan de klanten

Klanten in Rotterdam, Den Haag en Kennemerland zouden vooral last hebben van de storing. Vanmorgen zei de provider nog dat het meerdere dagen kan duren totdat het 3G-netwerk is hersteld. ANP schreef rond het middaguur dat 350.000 klanten nog last hadden van de storing.

Suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!

Informatie

Laatst bijgewerkt 5 april 2012, 15:04
Categorie Providers
Onderwerpen storing, Vodafone

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.