T-Mobile trekt de stekker uit iPhone-klachtenmail

T-Mobile heeft het speciale e-mailadres voor klachten over de iPhone 3G alweer gesloten. Mensen die willen informeren hoe het staat met hun klacht krijgen een automatisch antwoord terug.
Gonny van der Zwaag - · Laatst bijgewerkt:

klacht t-mobileiPhone-kopers die na afloop van de uitzending van TROS Radar klachten hadden, konden hun grieven kwijt op het e-mailadres iphone-actie@t-mobile.nl. Blijkbaar is T-Mobile de mopperaars inmiddels zat, want wie nu een mailtje stuurt krijgt een automatisch antwoord. Daarin staat dat het e-mailadres slechts tijdelijk was en vanaf nu is gesloten, terwijl er klanten zijn die nog op een eerste reactie van T-Mobile zitten te wachten.

Klanten die willen weten hoe het met hun ingediende klacht staat, komen voor een gesloten deur en moeten het via de gewone klantenservice van T-Mobile proberen op te lossen.

Het mailtje dat je terugkrijgt:

Beste T-Mobile klant,

Vriendelijk bedankt voor uw e-mailbericht. Dit e-mailadres was een tijdelijk initiatief naar aanleidiing van de Tros Radar uitzending van maandag 8 september.

Voor informatie over het gebruik van de iPhone verwijzen we u graag naar www.t-mobile.nl/iphone

Mocht u nog vragen of klachten houden kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Met vriendelijke groet,

T-Mobile Klantenservice BV

Tipgever: Ramon

Suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!

Informatie

Laatst bijgewerkt 2 november 2009, 1:41
Categorie Providers
Onderwerpen actie, klachten, radar, t-mobile, tros

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.