Supportprocedure voor iPhone 4 gelekt: ‘Er is geen probleem, geef geen Bumper-case’

Uit gelekte instructies voor servicemedewerkers van Apple blijkt dat de supportmedewerkers het probleem niet mogen erkennen en ook geen Bumper mogen weggeven.

iphone antenneOp internet zijn interne procedures gelekt voor het afhandelen van problemen met de iPhone 4 door supportmedewerkers van Apple. De instructies? Blijf zeggen dat de draadloze prestaties van de iPhone 4 de beste zijn die Apple ooit heeft geleverd en beloof nooit een Bumper-case aan klanten. Klanten met een iPhone 3GS moeten het toestel niet rechtsonder vasthouden en klanten met een iPhone 4 moeten het gedeelte bij de zwarte strip linksonder vermijden. Opvallend is dat in de instructies niets staat over een software-update of een andere belofte dat het probleem door Apple zal worden opgelost. In plaats daarvan blijven ze bij het standpunt dat er niets mis is met de antenne en dat uit eigen metingen blijkt dat de ontvangst van de iPhone 4 beter is dan die van de iPhone 3GS.

Hieronder de tekst van de instructies aan het personeel:

iphone support instructies

Rachid maakte een filmpje van zijn antenneprobleem op het Nederlandse netwerk:

Suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!

Informatie

Laatst bijgewerkt 30 juni 2010, 8:27
Categorie Achtergrond
Onderwerpen iPhone 4, support

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.