MijnKPN herstelt fouten na vernieuwde iPhone-app (update)

MijnKPN voor iPhone en iPad herstelt foute weergave van databundels en MB-verbruik nadat de app in december 2013 was vernieuwd.
Bart Breij - · Laatst bijgewerkt:

MijnKPN iPhone iPad 3.0“Misschien zorgen het nieuwe design en de duidelijkere waarschuwingen en abonnementsopties ook voor een frisse start in beoordelingen.” Zo sloten we het artikel over het grondig vernieuwde MijnKPN begin december af. Het mocht niet zo zijn: de belstatus-app van KPN had na de update last van verschillende fouten en weergaven. Als gevolg kwam de applicatie alsnog niet verder dan een gemiddelde van twee sterren in de Nederlandse App Store. In de nieuwe versie MijnKPN 3.0.1 moeten de fouten zijn verholpen. Update 1: Lezers van iPhoneclub.nl melden dat de applicatie na het updaten niet meer werkt. Update 2: Volgens KPN zijn de problemen in de app verholpen.


Het gaat vooral om de weergave waarin informatie wordt gepresenteerd die nu weer goed hoort te werken. Je moet nu weer de goede informatie te zien krijgen over hoeveel dagen je nog te gaan hebt met de huidige bel- en databundel. Ook de prijs van de bundel die je hebt afgesloten wordt daarbij weer weergegeven zoals het hoort. Heb je een onbeperkte MB-bundel, dan zie je je dataverbruik niet langer in het rood weergegeven. In het abonnementscherm moeten Surf & Mail MB-bundels eveneens juist worden getoond.

Naast andere opgeloste slordigheden, moet de betaalstatus van je facturen ook duidelijker zijn dan voorheen. De begin december uitgebrachte versie 3.0 introduceerde een moderner ontwerp, eenvoudiger inloggen en meer opties voor abonnementen. Daaraan is niet getornd in de nieuwste update.

Downloaden: MijnKPN (gratis, universeel, iOS 5.0+)

Update 2: app moet weer werken
MijnKPN vertoonde opstart- en inlogproblemen kort na de update. Een woordvoerder van KPN vertelt iPhoneclub dat de problemen voortkwamen uit serverproblemen en dat ze inmiddels verholpen moeten zijn. MijnKPN zou nu goed moeten werken.

Informatie

Laatst bijgewerkt
14 september 2016 om 21:34
Onderwerpen
,
Categorie
Providers

Reacties: 16 reacties

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.