Michelangelo inspireert nieuwe iPhone-advertentie

De nieuwste advertentie voor de iPhone benadrukt de goddelijke eigenschappen van de Jesus Phone en zou zelfs geïnspireerd zijn door de bekende schildering uit de Sixtijnse Kapel.
Gonny van der Zwaag - · Laatst bijgewerkt:

iPhone-advertentieApple heeft een nieuwe iPhone-advertentie gepresenteerd, waarin de goddelijke eigenschappen van de iPhone nog sterker worden benadrukt dan voorheen. MacDailyNews vermoedt zelfs goddelijke inspiratie: de houding van de hand lijkt wel op de schildering Creatie van Adam in de Sixtijnse Kapel.

De advertentie staat op de achtercover van Details Magazine, een Amerikaans maandblad voor mannen. De slogan onder de advertentie is ‘Touching is Believing’, met een hand die alleen door het scherm van de iPhone wordt verlicht.

Suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!

Informatie

Laatst bijgewerkt 4 februari 2013, 14:52
Categorie Apple
Onderwerp reclame

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.