LiveBall maakt optimale landing pages voor de iPhone

Ion interactive heeft met LiveBall een mobiel advertentieplatform ontwikkeld waarmee iPhone-bezitters na het klikken op een advertentie op een iPhone-geoptimaliseerde landing page terechtkomen.

iPhone optimized landing pagesAls je actief bent in webmarketing, dan ken je het woord landing page. Bij een reclamecampagne op internet is het de bedoeling dat de persoon die op een advertentie klikt meteen op de juiste webpagina terechtkomt en niet op de homepage. ion interactive heeft nu iPhone-geoptimaliseerde landing pages ontwikkeld, waarmee je een aantrekkelijk publiek kunt bereiken: iPhone-bezitters. Het ion LiveBall iPhone Framework reduceert de hoeveelheid point & flick die de gebruikers moeten uitvoeren.

Wanneer gebruikers op hun iPhone op een advertentie klikken, komen ze niet zomaar op een relevante webpagina terecht, maar op een landing page die is geoptimaliseerd voor de iPhone en die beter is ingericht op conversie. Voor iPhone-gebruikers is het ook prettig want ze minimaal hoeven te scrollen en te zoomen bij advertenties.

LiveBall is volgens de makers een “speelplaats voor marketeers” waarmee je landing pages, microsites en conversiepaden kunt maken, hosten, testen en analyseren. De aangepaste iPhone-pagina’s kunnen bijvoorbeeld de webpagina in portret- en landschapsweergave tonen met een ultra-hoge pixeldichtheid waardoor de advertenties er aantrekkelijk uitzien zonder te hoeven scrollen. LiveBall is van 15 tot 17 april 2008 te zien op Ad Tech in San Francisco.

Meer info: persbericht ion interactive

Suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!

Informatie

Laatst bijgewerkt 17 april 2008, 6:30
Categorie Apple
Onderwerpen converteren, iPhoneclub, marketing, reclame

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.