icentre zeist

Garantie Dixons, iCentre en MyCom niet automatisch voortgezet na overname

Het is niet vanzelfsprekend dat de garantie van klanten van Dixons, iCentre en MyCom hetzelfde blijft nu de BAS Group is overgenomen door Relevant Holdings. Een persvoorlichter geeft ons meer informatie.
Lars Paymans - · Laatst bijgewerkt:

icentre zeist

Nu de BAS Group -eigenaar van Dixons, iCentre en MyCom- is overgenomen door Relevant Holdings, gaat er het een en ander veranderen op het gebied van garantie. Zo zullen klanten die nu nog garantie hebben zelf actie moeten ondernemen om garantie te blijven houden op hun producten.

Linda Hartings, woordvoerster van Relevant Holdings, laat aan iCulture weten dat alle garanties niet zomaar overgezet worden. “Al deze garanties lopen bij de BAS Group, en dus niet bij ons”, aldus Hartings.

We gaan onze best doen om hier een passende oplossing voor te vinden. Alle klanten zijn van harte welkom bij een winkel om dit kort te sluiten.

Niet vanzelfsprekend

Het is dus niet vanzelfsprekend dat je dezelfde garantie blijft houden op je aangeschafte producten. Deze garanties lopen bij de BAS Group, dus deze zullen op zijn minst overgezet moeten worden naar Relevant Holdings. Je moet daarvoor zelf naar een winkel om daar met een medewerker te bespreken wat de mogelijkheden zijn.

Of klanten waarvoor er iets gaat veranderen ook bericht krijgen, is volgens Hartings nog niet zeker. Als je dus zeker wilt weten wat er gaat gebeuren met de garantie op je gekochte producten bij Dixons, iCentre en MyCom is het verstandig om zelf even langs te lopen bij een van de winkels bij je in de buurt.

Suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!

Informatie

Laatst bijgewerkt 12 oktober 2015, 21:42
Categorie Achtergrond
Onderwerpen dixons, icentre, mycom

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.