Ervaringen van een Belgische iPhone-koper in Gent

De Belg Christophe Brock schrijft op zijn blog over zijn ervaringen bij het kopen van een iPhone 3G in Gent. Hoewel hij geen Mobistar-abonnement wilde hebben, werd hij er toch toe gedwongen.
Gonny van der Zwaag - · Laatst bijgewerkt:

gentIntimidatie door personeel, mensen die proberen voor te dringen en klanten die ongewild met een abonnement werden opgescheept… Belgische iPhone-liefhebbers hadden er wat voor over om vrijdag al een iPhone 3G in handen te kunnen krijgen. Christophe Brock heeft op zijn weblog geschreven over zijn ervaringen met het kopen van een iPhone bij het Mobistar Center aan de Veldstraat in Gent.

Onder de titel ‘How Mobistar abused iPhone fanboys in Belgium’ vertelt hij hoe de nummer 20 in de wachtrij probeerde om slinks naar nummer 8 op te schuiven, dat medewerkers elk hun eigen regels hanteerden, hoe Mobistar-personeel de kopers onder druk zetten om een abonnement af te sluiten en voorrang gaf aan eigen klanten. Christophe stond als nummer 4 in de rij en wilde de iPhone zo graag dat hij uiteindelijk via de prepaid-telefoon van zijn moeder het voorelkaar kreeg om een iPhone te kopen. Hij zit nu wel aan een tweejarig abonnement vast dat hij niet had willen hebben.

Via: Brock’s blog

Update: Oorspronkelijk stond in het artikel dat Christophe zijn iPhone 3G in de Mobistar-shop aan de Langemunt in Gent had gekocht. Dit had Veldstraat moeten zijn en de aanpassing is verwerkt in het artikel. Onze excuses aan de betrokken medewerkers van de Mobistar-shop van de Langemunt in Gent.

Suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!

Informatie

Laatst bijgewerkt 31 oktober 2009, 22:20
Categorieën Achtergrond, Providers
Onderwerpen belgische apps, mobistar

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.