My Vodafone 2.3: zakelijke abonnementen, chatten met klantenservice

My Vodafone is vernieuwd voor zakelijke abonnementen. Met de OndernemersBundel, iPhone zakelijk of andere abonnementen zie je nu tegoed en verbruik.

My Vodafone 2.0 belstatus-app iPhoneDe belstatus-applicatie van Vodafone heeft een update gekregen die handig is voor zakelijke gebruikers. My Vodafone 2.3 ondersteunt de de zakelijke abonnementen Vodafone Red, Vodafone Basic, OndernemersBundel, OndernemersBundel Web en iPhone zakelijk. Ook met die abonnementen krijg je nu inzicht in facturen, resterende minuten, MB’s en eventueel berichten – afhankelijk van het abonnement. In de applicatie gaat inloggen ook sneller dan voorheen.

Een andere vernieuwing in My Vodafone 2.3 is dat je voortaan kan chatten met de klantenservice. Je neemt in ieder geval op werktijden contact op met de ‘Smartphone Crew’, zoals Vodafone haar internethelpdesk al een tijd lang noemt. Je kan een vraag stellen middels een koppeling met Facebook.

Het zoeken en vinden voor tarieven voor roaming is vereenvoudigd in My Vodafone. Onder het kopje Internationaal in het hoofdmenu vind je een landenlijst verrijkt met vlaggen en een zoekbalk bovenin. Zo achterhaal je snel de tarieven voor je bel- en dataverbruik over de landsgrens.

Downloaden: My Vodafone (gratis, iOS 5.0+)

My Vodafone roaming per land My Vodafone chatten met Smartphone Crew

Suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!

Informatie

Laatst bijgewerkt 4 maart 2013, 10:12
Categorieën Lifestyle, Zakelijk
Onderwerpen belstatus, dataverbruik, Vodafone

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.