T-Mobile heeft belstatus van iPhone-abonnementen weer op orde

T-Mobile heeft eindelijk de belstatus voor de iPhone-abonnementen weer op orde. Bij het inloggen op My T-Mobile wordt het juiste resterende aantal belminuten nu goed getoond.
Gonny van der Zwaag - · Laatst bijgewerkt:

BelstatusT-Mobile heeft eindelijk de belstatus voor de iPhone-abonnementen op orde. De afgelopen weken werd het aantal resterende belminuten niet getoond, of stond het aantal belminuten plotseling op nul. Op de weblog van T-Mobile wordt melding gemaakt van de aanpassing. Via My T-Mobile kun je zien hoeveel belminuten en SMS-berichten er nog over zijn en hoeveel extra kosten buiten de bundel zijn gemaakt. Een specificatie daarvan is pas te achterhalen wanneer je de factuur ontvangt.

Eerder vandaag publiceerde T-Mobile op de blog ook nog een uitleg over het gebruik van Hotspots via je iPhone. Zoals we al een maandje geleden schreven moet je daarvoor een SMS naar 9434 sturen.

Nog even terugkomend op de storing die vandaag een deel van het T-Mobile-netwerk platlegde: die blijkt vooral het gebied rond Utrecht te hebben getroffen. De storing wordt veroorzaakt door de integratie van netwerken en de toestroom van nieuwe abonnees. Daardoor is het netwerk instabiel geraakt. De komende maanden kunnen er nog meer storingen optreden als T-Mobile het netwerk samenvoegt met dat van Orange, zo valt op Tweakers te lezen. Het is de bedoeling om de werkzaamheden zoveel mogelijk ‘s nachts uit te voeren.

Meer info:

Dank aan de tipgevers: Renko, William, Danny en Dennis

Suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!

Informatie

Laatst bijgewerkt 2 november 2009, 1:41
Categorie Providers
Onderwerpen bellen, belstatus, gebruikers, hotspots, storing, t-mobile, weblog

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.