iPhone straks ook zonder simlock te koop
Volgens een Britse website komt de iPhone in Engeland beschikbaar via O2 en Vodafone, maar er zou ook een versie zonder simlock beschikbaar komen.
Volgens een Britse website komt de iPhone in Engeland beschikbaar via O2 en Vodafone, maar er zou ook een versie zonder simlock beschikbaar komen.
Een verwend 14-jarig kind vraagt op een forum hulp omdat hij op 15 juni echt een iPhone móet hebben. Maar andere forumbezoekers zien de noodzaak niet zo.
Straks de iPhone kopen en geld toe krijgen? Volgens deze tip kun je met een Nokia N75 of BlackBerry Pearl geld verdienen en de periode tot de iPhone overbruggen.
Wordt het Orange of Vodafone? Het is nog steeds niet duidelijk welke mobiele provider de exclusieve rechten op de iPhone in Europa krijgt.
Apple gaat in de AT&T Stores een gigantische iPhone ter promotie plaatsen. Er kunnen demonstraties op gegeven worden, maar de stroomvoorziening en netwerkverbinding in de winkels moet er wel voor worden aangepast.
Tekno Junkie hoorde in de Cingular Store dat de Apple iPhone zonder subsidie en zonder abonnement $899 en $999 gaat kosten.
De $500 van de iPhone lijkt duur, maar het is weinig vergeleken met de kosten die je aan het goedkoopste abonnement kwijt bent: het eerste jaar kost je zo'n 1300 dollar exclusief BTW.
Onderzoeken naar de populariteit van de iPhone geven lang niet altijd een realistisch beeld. Nieuw onderzoek van Markitecture laat zien dat maar 6% van respondenten de iPhone wil kopen.
Cingular weet goed te profiteren van de iPhone-gekte. Ze verzamelen namen, telefoonnummers, mailadressen en andere informatie van klanten die ze voor marketing kunnen gebruiken.
We geven 8 tips om de prijs van de iPhone later te doen lijken, te compenseren of de prijs daadwerkelijk omlaag te brengen. Hou jezelf of een ander voor de gek, of wees gewoon een koele rekenaar.
Eric Zeman van InformationWeek ondervroeg op de S60 Summit in Madrid Europeanen over de iPhone. Het gemis aan 3G en het onhandige touchscreen voor SMS zien zij als grootste bezwaar.
Consumenten zijn steeds minder trouw aan de mobiele operator. Als ze klanten willen binnenhalen en vasthouden, moeten ze klanten trekken met een must-have toestel, zoals de iPhone.