Courvoisier laat oranje iPhone in beperkte oplage maken

De Franse cognac-maker Courvoisier heeft een limited edition van de iPhone, iPod en BlackBerry Curve laten maken. De geeloranje behuizing is voorzien van de logo's van de fabrikant.

Courvoisier Limited Edition iPhoneHet bekende cognac-merk Courvoisier heeft de iPhone, iPod en BlackBerry Curve in een beperkte oplage laten ‘pimpen’. Of de toestellen er zoveel mooier op zijn geworden is een kwestie van smaak: Trend Hunter spreekt over een “verrassend elegante kleur oranje met een artistiek zwart patroon”. Als Courvoisier de iPhones gratis weggeeft bij een fles cognac zijn er misschien wel mensen die er warm voor lopen. Voorlopig slaan wij deze limited edition even over.

Courvoisier iPhone, iPod en BlackBerry CurveTrend Hunter geeft terecht aan dat de iPhone op zichzelf al een kunstwerk is, maar de BlackBerry Curve en de iPod konden wel een opknapbeurt gebruiken: die zien er “awesome” uit.

De speciale toestellen zijn gemaakt om de nieuwe Exclusif Cognac van Courvoisier te promoten. Daarbij wordt een tour langs verschillende steden in de VS gemaakt (LA, San Francisco, Houston, Miami en NY) om de cognac te promoten in combinatie met een nieuwe kledinglijn van het urban/skate-merk LRG. De kleding is geïnspireerd door Courvoisier: er zit onder andere een rood windjack bij, maar ook een militaire jas die meer op Napoleon lijkt geïnspireerd.

Wat vinden jullie: mooi of niet?

Via: Trend Hunter
Meer info: Courvoisier

Suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!

Informatie

Laatst bijgewerkt 14 april 2008, 13:34
Categorie Achtergrond
Onderwerpen alcohol, custom, edition

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.