Apple Store probeert bestelling TomTom-carkit te annuleren

Apple probeert via een e-mailbericht de pre-orderbestellingen van de TomTom-carkit te annuleren. Als klanten niet reageren zal de bestelling worden teruggedraaid. Apple benadrukt (in tegenstelling tot eerdere berichten) dat je er geen software bij krijgt.
Gonny van der Zwaag - · Laatst bijgewerkt:

Tomtom-carkitApple heeft een e-mailbericht gestuurd aan vroege kopers van de TomTom-carkit. Zoals we eerder schreven, was in de online Apple Store deze carkit korte tijd te koop voor een prijs van €100, waarbij de indruk werd gewekt dat er ook software werd meegeleverd. Dat bleek achteraf een misverstand: Apple had teksten online gezet, die nog niet definitief met TomTom waren afgestemd.

Klanten die de carkit alvast in pre-order hadden besteld, hebben nu een mailtje ontvangen waarin Apple probeert om de bestelling te annuleren. Het e-mailbericht benadrukt dat de software niet bij de prijs is inbegrepen (hoewel dit eerder expliciet op de website werd genoemd). Als klanten niet reageren, zal de bestelling worden geannuleerd. Wat doe je dan? Wel reageren! Juridisch gezien sta je nogal sterk: een autohouder met software voor €99,95 is geen onrealistische prijs, als je bedenkt dat een autohouder vaak al voor minder dan 30 euro in de winkel ligt.

Tipgever: Berry

Suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!

Informatie

Laatst bijgewerkt 30 oktober 2009, 1:03
Categorieën Accessoires, iOS
Onderwerpen carkit, tomtom

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.