Nieuwe Apple-reclames over Continuity en games
Apple heeft twee nieuwe reclames vrijgegeven die in de Verenigde Staten zullen worden uitgezonden. In de commercials worden twee verschillende aspecten van Apple’s apparatuur besproken. In de reclame ‘Reservations’ demonstreren tv-presentator Jimmy Fallon en zanger Justin Timberlake de Continuity-functies. Timberlake belt met een Mac en iPad, Fallon neemt op met een iPhone. De andere commercial speelt in op gamers.
Daarin staat Vainglory centraal, de zogenaamde MOBA waarin spelers online tegen elkaar spelen en zo slim en veel mogelijk knokken. Vainglory werd eerder al gedemonstreerd op de iPhone 6-presentatie van Apple en we riepen het tactische en prachtig ogende spel onlangs ook uit tot onze Game van de Week. In beide reclames wordt vooral druk gesproken.
De kans dat je de commercials op de Nederlandse en Belgische tv zult aantreffen is klein, want: hoeveel tv-reclames van Apple heb je al gezien?
https://www.youtube.com/watch?v=SrxtbB-z2Sc
https://www.youtube.com/watch?v=3CEa9fL9nS0
Via 9to5 Mac
7 reacties
Marco
Wat een slechte reclames, vind er geen reet aan
Pieter
Wederom geweldig
HooijmansNL
@Marco: Wat een slechte reactie, vind ik geen reet aan…
Meneer Aart
Vainglory is echt een van de beste games op iOS beschikbaar.
Mark
Haha zijn leuk 😀 .
zombie3110
Ik vind het grappige reclames
zombie3110
@Marco: wow wat een nolife reactie