Opnieuw een reclamespotje voor de iPhone: Fix
Gisteren bracht Apple een nieuw tv-spotje uit met de naam Read, waarin de applicaties Yelp voor restaurantrecensies, OsiriX voor medische afbeeldingen en Classics voor het lezen van boeken centraal stonden. Vandaag is er alweer een nieuwe: onder de titel Fix laat Apple zien hoe handig de applicaties Rocket Taxi, Tipulator en MultiLevel zijn.
Afgezien van Rocket Taxi gaan Tipulator en Multilevel misschien wel wat kritiek oproepen. Fooienapplicaties zijn naast zaklampen en scheetapplicaties een typisch voorbeeld van applicaties waarvan er in de App Store teveel zijn. Op iPhone-waterpassen was kritiek omdat sommige ontwikkelaars een codevoorbeeld van Apple gebruikten en er alleen maar een andere interface omheen maakten. Of dat bij MultiLevel ook het geval is, is niet op het eerste gezicht te zien. Feit is wel dat alle reviews van de applicatie als sneeuw voor de zon zijn verdwenen. Een niet echt sterke selectie, deze keer.
8 reacties
mjvanes
Ik vind die spotjes echt leuk!
Terrentiao
Idem
nib
waarom doen ze dat niet in nederland?
ik vind ze ook wel leuk
Peter
spotjes zijn idd leuk, maar de animaties zijn niet altijd realistisch. Zo navigeert de gebruiker in zo’n filmpje soms onwaarschijnlijk snel door de menu’s.
Ik zou ook geen reclame filmpje met een vastloper laten zien, maar toch.
peter
zoals te zien:
http://nl.youtube.com/watch?v=oaN1Nz1Dyls
miel
dan ben je net zo..
Dereck
Ah, vandaar dat ze bij de nieuwe spotjes “sequences are shortened” erbij hebben gezet ;)!
galip91
waarom altijd dat irritantje deuntje eronder…