Gebruikers bepalen verkoopprijs van Plushed platformspel

De ontwikkelaars van Plushed hebben een slimme manier bedacht om hun game te promoten: ze verlagen de prijs aan de hand van het aantal Twitter-volgers. De prijs kan daardoor dalen tot €0,79.
Gonny van der Zwaag - · Laatst bijgewerkt:

plushedOntwikkelaar Blacksmithgames heeft een originele manier bedacht om het puzzel-platformspel Plushed onder de aandacht te brengen. Ze bieden aan om de introductieprijs te verlagen aan de hand van het aantal Twitter-volgers. Vannacht werd de magische grens van 750 followers gehaald en ging de prijs omlaag naar $2,99. Ze zijn nu hard op weg naar de 1.000 volgers waarbij de prijs op $1,99 komt te staan. Uiteindelijk kan de prijs op $0,99 uitkomen.

plushedWie zich voor het promotionele karretje wil laten spannen kan hier terecht: @blacksmithgames. Verwacht alleen niet dat Blacksmithgames je terug gaat volgen, want het gaat uiteindelijk niet om vrienden maken maar om een spelletje aan de man te brengen.

De promotieafbeelding van de game toont een boosaardig kijkende Roodkapje. Je komt terecht in een sprookjesland, waar je als knuffeldier op pad gaat om de prinses te redden. Daarvoor moet je het kasteel binnenkomen. Er zitten 20 karakters, 9 levels en 3 eindbazen in. Je bedient de game via knoppen op het touchscreen en via de accelerometer. Hoewel de game er in de video hieronder nogal kinderachtig uit ziet, is er door de vele doodskoppen en ‘enge’ wezens toch kans dat de game een hoge leeftijdsrating krijgt. De game komt pas in september of oktober uit. Screenshots van Plushed zijn op Flickr te vinden.

Meer info: Blacksmithgames

Suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!

Informatie

Laatst bijgewerkt 29 oktober 2009, 23:52
Categorie Games
Onderwerpen game, platform

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.