Designwinkel Fab vernieuwt iOS-app met beter zoeken en filteren

Designwinkel Fab.com heeft de mobiele app vernieuwd. In Fab 5.0 vind je verbeterd zoeken, betere filters op basis van categorie en betere ondersteuning van sociale netwerken.

fab-iphone-appFab.com heeft de officiële app volledig vernieuwd. De online designwinkel heeft in versie 5.0 een iets getweakt uiterlijk gekregen, met verbeterd zoeken, bladeren, ontdekken en sociale functies. Toch is er ook veel nog hetzelfde gebleven, met in hoofdlijnen dezelfde indeling. Nieuw is de categorieënbalk bovenin het scherm, waarmee je snel naar meubels, kunst, vintage, sieraden, mannen- en vrouwenspullen en bijvoorbeeld spulletjes voor je huisdieren kunt gaan. Je kunt ook op basis van deze categorieën je zoekactie in de app filteren. Verder kun je zoeken op prijs of op kleur.
Fab is een designwinkel waar bijzondere spullen maar korte tijd te koop zijn. Fab heeft een strenge selectie, waardoor de spullen niet altijd supergoedkoop, maar wel smaakvol zijn.


Meer dan 12 miljoen mensen winkelen op Fab. Je bestelling wordt gratis verstuurd als je voor meer dan $75 bestelt. Je kunt in de app ook komende producten zien. Overigens hoef je de spullen niet te kopen om van deze app te kunnen genieten. Je kunt het ook gebruiken om te kijken welke leuke spullen er zoal te krijgen zijn. De nadruk ligt daarbij op spullen die je elke dag kunt gebruiken. Afgelopen oktober kreeg de Fab-app een veel drastischer make-over dan nu het geval is (onderstaand filmpje legt dat uit). Het bedrijf achter de app vertelde afgelopen december dat mobiel steeds belangrijker voor ze is: inmiddels gaat al 40 procent van de omzet via de app en dat percentage kan alleen nog maar groeien. In de VS ligt het percentage mobiele shoppers al boven de 50 procent. Een kwart van de Fab-gebruikers bevindt zich in Europa.

Downloaden: Fab (gratis, universeel, iOS 5.0+)

https://www.youtube.com/watch?v=GzRpjh9I7jI&feature=player_embedded

Informatie

Laatst bijgewerkt
20 mei 2013 om 11:21
Onderwerp
Categorie
Lifestyle

Reacties: 0 reacties

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.