T-Mobile vraagt iPhone-klanten naar contractsverlenging

T-Mobile heeft sommige klanten een sms gestuurd, met het verzoek een enquete in te vullen. De vragenlijst gaat over het verlengen van abonnementen en het overbruggen van de periode totdat er een nieuwe iPhone is.

t-mobileMisschien heeft KPN’s actie om iPhones te verkopen aan klanten die dreigen over te stappen, ook bij T-Mobile wat onrust gewekt. iPhoneclub-bezoeker Mark kreeg namelijk via sms een uitnodiging van T-Mobile om een online enquête in te vullen. Daarbij ging het om vragen als:

  • Je verlengt je huidige abonnement met 1 jaar en blijft de huidige iPhone gebruiken. Zou je dit doen, in ruil voor een Bose Sounddock II iPod Dock?
  • Je abonnement is afgelopen en er is nog geen nieuwe versie van de iPhone. Zou je dan bereid zijn om je contract te vernieuwen en het vaste maandbedrag te blijven betalen, waarbij je €50 korting krijgt zodra de nieuwe iPhone beschikbaar is?


De enquete bevatte nog meer vragen, die bij Mark de indruk wekten dat T-Mobile serieus aan het nadenken is over tussentijdse verlenging en abonnementsvormen. De enquête wordt afgenomen via de URL http://narrowminds.3uu.eu/uc/admin/d2f6/?code=XXXXXXXX (persoonlijke code verwijderd). Mark heeft een zakelijk abonnement, maar mogelijk hebben particuliere klanten de enquête ook ontvangen.

En mocht je helemaal geen sms-bericht hebben gekregen: geen paniek, want misschien stuurt T-Mobile de enquête alleen naar klanten waarvan het abonnement afloopt. Of alleen naar lucratieve klanten.

t-mobile enquete

Suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!

Informatie

Laatst bijgewerkt 20 december 2009, 13:41
Categorie Providers
Onderwerpen enquête, kpn, t-mobile

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.