Mijn Hi-app toont abonnementsprijzen, app aangepast voor iPhone 5

De Mijn Hi-app heeft een update gekregen, met prijzen van abonnementen, bundels en het 4G-aanbod.
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl -

iphone vrouwKPN heeft een update uitgebracht voor de Mijn Hi-app. Voortaan kun je in de app precies zien hoeveel de abonnementen en bundels bij Hi kosten. Bovendien heeft Hi informatie over het 4G-aanbod opgenomen in de app, zodat je kunt kijken of er dekking is van het 4G-netwerk op jouw locatie. Maar je moet daarbij wel opletten, want alleen op bepaalde plekken biedt KPN 4G op de 1800 MHz-frequentie aan, waaronder op een testlocatie in Delft. Het is dus de vraag of je veel aan deze informatie hebt.


De Mijn Hi-app is ook eindelijk aangepast voor het grotere scherm van de iPhone 5 en vijfde generatie iPod touch. De app was al op het grote scherm van de iPad en iPad mini te gebruiken. Gebruik je de app, dan zul je voortaan zien dat de facturen op chronologische wijze (op volgorde van datum) worden getoond. In een eerdere versie van de app ging dat wel eens mis.

Downloaden: Mijn Hi (gratis, universeel, iOS 4.3+)

Informatie

Laatst bijgewerkt
20 juli 2013 om 10:00
Onderwerp
Categorie
Diensten

Reacties: 8 reacties

  1. Nou, dat werd tijd ook, verschrikkelijk zeg. De laatste van al mijn apps die eindeljk normaal op m’n iPhone 5 past. Beetje jammer dat ze lui zijn geweest bij Hi en het splashscreen gewoon gestrechted hebben en het logo heerlijk uit zijn verband getrokken

  2. Overgenomen uit de update informatie en niet verder gekeken dus. Je kan namelijk in de App geen enkele info vinden rondom 4G.

  3. Ik kan ook nergens de 4G info vinden, daarbij moet ik op een leuke cookie knop drukken wil ik meer info over een actie opvragen….en die knop zit onder een scrollbalk die niet verder wil.

  4. Off topic: binnenkort wil ik overstappen naar hi. Raden jullie mij dit aan? Hoe is het bereik en de internetsnelheid?

  5. @Zaandammer: Altijd zeer tevreden geweest

  6. Voor de 4G even naar abbonoment > Wijzig mijn abbonoment gaan en dan onderaan. Ook al krijg ik alleen een wit vlak…

  7. Nou, het zal wel. Ik lees al maanden het infantiele ‘oeps’.
    En ja, ook na 88x herinstallatie en herstart.

  8. Ik zou niet naar hi gaan is duur en onbetrouwbaar en onduidelijk kwa prijzen. Netwerk is wel goed