Apple start nieuwe campagne voor zakelijk iPad-gebruik

Apple heeft de webpagina over zakelijk iPad-gebruik vervangen door een nieuwe campagne om iPad-gebruik door bedrijven te stimuleren. De vernieuwde webpagina laat zien hoe de iPad van pas komt bij zakelijk gebruik. Er wordt gekeken naar toegang tot content, communiceren van je boodschap, data vastleggen, rapportages analyseren en het verwerken van transacties. Bij al die […]
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl - · Laatst bijgewerkt:

ipad industrieApple heeft de webpagina over zakelijk iPad-gebruik vervangen door een nieuwe campagne om iPad-gebruik door bedrijven te stimuleren. De vernieuwde webpagina laat zien hoe de iPad van pas komt bij zakelijk gebruik. Er wordt gekeken naar toegang tot content, communiceren van je boodschap, data vastleggen, rapportages analyseren en het verwerken van transacties.


Bij al die toepassingen kun je een iPad gebruiken. Om de boodschap nog wat duidelijker te communiceren zijn er videofilmpjes aanwezig, waarin specifieke bedrijven aan het woord komen. Niet alleen grote bedrijven overigens, want er zijn ook voorbeelden van het MKB en zelfstandig ondernemers die hun productiviteit vergroten met een iPad.

Voorbeelden van bedrijven zijn Siemens Energy en kaartjesdrukker Hallmark. Apple legt uit hoe de bedrijven voorheen werkten en wat er is veranderd sinds ze op de iPad zijn overgestapt. De nadruk ligt op het vinden van een nieuwe manier van werken, waarbij de oude apparatuur en hulpmiddelen aan de kant worden gezet. Daarnaast wordt uitgelegd hoe bedrijven maatwerkapplicaties laten ontwikkelen. Je hoeft apps namelijk niet via de App Store te distribueren: er is ook een mogelijkheid om binnenshuis apps beschikbaar te stellen aan medewerkers, buiten de App Store om.

zakelijk-ipad-gebruik

Reacties: 6 reacties

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.