Deutsche Telekom gaat T-Punkt telefoonwinkels ombouwen

Deutsche Telekom grijpt de lancering van de iPhone aan om de T-Punkt telefoonwinkels een andere naam en een redesign te geven, om daarmee jongere klanten aan te trekken.
Gonny van der Zwaag - · Laatst bijgewerkt:

T-PunktDeutsche Telekom grijpt de lancering van de iPhone aan om de T-Punkt-winkels een opknapbeurt te geven. Ze krijgen ook een andere naam (Telekom-Shop) en moeten een jonger publiek aanspreken, zo schrijft het blad WirtschaftsWoche. Om de verwachte klantenstroom aan te kunnen, moet het personeel de komende dagen een scholingsprogramma doorlopen.

Deutsche Telekom ziet de iPhone-handel als een kans om te laten zien hoe de dienstverlening is verbeterd. Daarop was de afgelopen jaren vaak kritiek. Het ombouwen van T-Punkt is niets nieuws: AT&T gaf z’n telefoonwinkels ook een metamorfose om tegelijk een beter imago uit te stralen. Dit voorjaar kondigde Deutsche Telekom volgens hetzelfde blad WirtschaftsWoche al maatregelen aan om servicegerichter te worden. Een andere Duitse website stelde voor om T-Punkt dan maar T-Punk te noemen, bemand door vriendelijke punkers.

Suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!

Informatie

Laatst bijgewerkt 23 oktober 2012, 15:58
Categorie Providers

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.